Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:27:38 GMT

فیلم/ عامل ارسال فیلم به مصی علینژاد بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۶۰۴۳

فیلم/ عامل ارسال فیلم به مصی علینژاد بازداشت شد

‍‍‍‍‍‍

یکی دیگر از عوامل ارسال فیلم به مصی علینژاد توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران بازداشت شد. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فردی بی‌حجاب که از آمر به معروف فیلم گرفته و برای رسانه‌های دشمن ارسال کرده بود، پس از انتشار فیلم، با وصول گزارش مردمی به سامانه دادسرای جرائم امنیت اخلاقی تهران و صدور دستور قضایی، شناسایی و توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم/ پلمب باشگاه ورزشی مختلط در شاخ تهرانمتین ستوده به دادسرای ارشاد تهران احضار شدبازداشت "سحر تبر" به دستور دادسرای ارشاد + عکسفیلم/پلمب رستوران ارائه کننده مشروب با گزارش مردمی به دادسرای ارشاد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,20,21,1392/CT16 واژه های کاربردی مرتبط عفاف و حجاب فضای مجازی قوه قضائیه پلیس امنیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عفاف و حجاب فضای مجازی قوه قضائیه پلیس امنیت عفاف و حجاب فضای مجازی قوه قضائیه پلیس امنیت دادسرای ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد

بازپرس ویژه قتل دادسرای یزد از دستگیری یک قاتل توسط کاراگاهان پلیس آگاهی یزد در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مصطفی مهدی بازپرس ویژه قتل دادسرای یزد، از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل خبر داد و به بیان توضیحاتی در ارتباط با علت قتل و نحوه دستگیری قاتل پرداخت.

وی ادامه داد: به دنبال اعلام وقوع یک فقره فوت مشکوک در یکی از محلات قدیمی یزد با حضور بازپرس ویژه قتل، اکیپ تشخیص هویت پلیس آگاهی، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی و همچنین عوامل پزشکی قانونی، در همان دقایق اولیه کشف جسد با دستور قضایی پرونده تشکیل و در مسیر تحقیقات قرار گرفت.

بازپرس ویژه قتل دادسرای یزد خاطرنشان کرد: در نهایت ظرف مدت کمتر از 48 ساعت، قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی یزد دستگیر و با دستور قضایی تحت نظر قرار گرفت و دستورات مقتضی در جهت تکمیل تحقیقات صادر شد.

مهدی در ارتباط با علت وقوع قتل عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد که علت قتل، اختلاف حساب مالی بوده و قاتل و مقتول هردو ایرانی و اهل استان یزد هستند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • معتادین متجاهر در شیروان جمع‌آوری شدند
  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار