Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:39:57 GMT

ایران میزبان مسابقات جهانی کشتی فرنگی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۶۴۶۷

ایران میزبان مسابقات جهانی کشتی فرنگی شد

علیرضا دبیر روز پنجشنبه در حاشیه مجمع سالانه هیات کشتی خراسان رضوی طی گفت‌وگو با خبرنگاران در مشهد افزود: در سالی که المپیک برگزار می‌شود مسابقات جام جهانی برگزار نمی‌گردد اما به صورت استثنا این مسابقات در سال ۲۰۲۰ میلادی در ایران برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: رییس اتحادیه جهانی کشتی نیز موافق این امر است و در این زمینه در ارتباط با همدیگر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به مسابقات لیگ برتر کشتی نیز گفت: لیگ برتر ویترین کشتی است و به این لیگ باور داریم و امیدواریم مشهد در لیگ برتر سال آینده با تلاش بیشتر روی سکو برود.

وی با تاکید بر توجه به سنین پایه در این رشته افزود: روش کار در نونهالان باید عوض شود و نباید مسابقات بیهوده در این رده سنی برگزار کرد، باید این سنین را با بزرگان کشتی، سالن کشتی و مجموعه‌های دیگر آشنا و از انجام مسابقات اضافی پرهیز کنیم.

دبیر به اعزام بدون مجوز یک تیم کشتی از خراسان رضوی به مسابقات برون مرزی اشاره کرد و ادامه داد: این کار یک تخلف است و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم و با مسببان این اقدام برخورد قاطع انجام خواهد شد.

برچسب‌ها مشهد لیگ برتر کشتی ورزش خراسان رضوی علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد لیگ برتر کشتی ورزش خراسان رضوی علیرضا دبیر مشهد لیگ برتر کشتی ورزش خراسان رضوی علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال بعد از وقفه‌ای ده ساله، این رقابت‌ها در چهارده شهرستان و منطقه استان آغاز شده است.
فرشید قاسمی افزود: این مسابقات در شهرستان‌ها و مناطق اقلید، سرچهان، ارسنجان، خرامه، سروستان، لارستان، داراب، فیروزآباد، اشکنان، ممسنی، بالاده، شیراز، سپیدان و قیروکارزین برگزار و یا در درحال برگزاری است.
قاسمی گفت: این مسابقات در دوازده رشته شامل: حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، گفتمان مهدوی، انشای نماز، مداحی، دعا خوانی و اذان برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات شیراز با حضور بیش از هزار و دویست دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم نواحی چهارگانه شیراز و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز به صورت جداگانه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: به دلیل پهناور بودن استان، بین مرحله شهرستان و مرحله استانی مسابقات قران، یک مرحله به نام مرحله چهارده گانه ایجاد شده است تا دانش اموزان مستعد بیشتری در زمینه قرانی شناسایی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در این مرحله دانش اموزان مناطق همجوار با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت برترین آنها به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران