Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در این دیدار که امروز پنجشنبه در خانه بسکتبال گرگان به قضاوت بهاره سعیدی‌فر، منصوره علیخانی و شیما حافظیان و در حضور بیش از یک‌هزار تماشاگر برگزار شد، تیم دختران گرگان در کوارتر اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۶ و ۱۶ بر ۱۲ میهمان خود را شکست داد،پ اما در کوارترهای دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۳ بر ۱۹ و ۱۶ بر ۲۱ مغلوب حریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم دختران گرگان در ترکیب اولیه تیم خود، شادی عبدالوند، زهرا سوخته‌سرایی، ریحانه باقری، شیدا شجاعی و تینا عیسائیان را قرار داد.

یاران تیم شکلی هم با هدایت زهرا اسلام‌زاده با ترکیب اولیه زهره زندی، نسرین فلاح دمدمه، فرناز خدامرادی، فاطمه گلاب‌گیر و غزل ملکی وارد زمین شدند.

در این بازی تینا عیسائیان از تیم دختران شهر گرگان با کسب ۲۱ امتیاز، بهترین و امتیازآورترین بازیکن تیمش شناخته شد و نسرین فلاح‌دمدمه با کسب ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

بازی رفت ۲ تیم در تهران با نتیجه ۷۷ بر ۴۲ به سود تیم دختران شهر گرگان به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در پایان ششمین بازی خود، با پنج برد و یک باخت و مجموع ۱۱ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد و در هفته هفتم پنجشنبه آینده پنجم دی ماه در اصفهان میهمان تیم نامی‌نو این شهر خواهد بود.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور در ۲ گروه ۶ تیمی در حال برگزاری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بسکتبال جدول رقابت های لیگ برتر زنان زهره قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی

تیم‌های بسکتبال دنور ناگتس و اوکلاهماسیتی تاندر با پیروزی مقابل حریفان به مرحله دوم سری پلی‌آف لیگ NBA صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی پنجم از سری پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ NBA میزبان لس‌آنجلس لیکرز بود و با شکست این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این کنفرانس شد.

مربی سال NBA معرفی شد

چهارمین پیروزی دنور در این سری در حالی رقم خورد که دو تیم تا ثانیه‌های پایانی بازی در امتیاز 106 مساوی بودند. شوت 2 امتیازی جمال ماری، گارد کانادایی دنور، برد و صعود را برای این تیم به دنبال داشت. او 32 امتیاز در مجموع به دست آورد. نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور نیز با ثبت 25 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس گل، دابل دابل کرد. 30 امتیاز، 9 ریباند و 11 پاس گل لبران جیمز نیز برای لیکرز، سودی نداشت.

دنور در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به مصاف مینه‌سوتا می‌رود.

تیم میامی هیت در حالی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی را به عنوان میهمان ویژه در جایگاه تماشاگران داشت از بوستون سلتیکس شکست خورد. بم آدبایو 25 امتیاز و 17 ریباند برای هیت و درک وایت 38 امتیاز برای سلتیکس در این دیدار کسب کردند.

لوئیس سوارس، سرخی بوسکتس و جوردی آلبا دیگر بازیکنان تیم فوتبال اینتر میامی بودند که در سالن کیسیا سنتر حضور داشتند.

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

بوستون 102 - میامی 88 (3 بر یک به سود بوستون)
اوکلاهماسیتی 97 - نیواورلینز 89 (4 بر صفر به سود اوکلاهماسیتی)
لیکرز 106 - دنور 108 (4 بر یک به سود دنور)

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید