Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جاده‌ها باید در یک حد استاندارد و مطابق با میزان ترافیک جاده باشد گفت: مسئولان باید مشکلات را برای نیروی انسانی که در حمل و نقل کار می‌کنند، برطرف سازند و زمینه موفقیت کارش را فراهم کنند. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: 26 آذرماه در بیعت و تعهد نیروهای حمل و نقل در فرمان امام(ره) برای تخلیه و رساندن بار به ملت عزیز ایران مایه افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهترین مردم کسانی هستند که نفعشان برای مردم بیشتر است و بهترین مردم در میدان مسابقه آن‌هایی هستند که در معیارهای صحیح عقلانی و الهی باشند.

44 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان جنوبی افتتاح می‌شودصدور بارنامه برای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بالای 50 سال در خراسان جنوبی ممنوع شد

امام جمعه بیرجند گفت: حمل و نقل از بزرگترین شاخصه‌های نعمت برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، عبادت فقط نماز و روزه نیست بلکه هر عمل دنیوی و اخروی که از نظر کارشناسی صحیح و براساس وظیفه شناخته شد و قصد قربت الهی در آن لحاظ شود، تمام آن عبادت است.

عبادی با بیان اینکه مسئله حمل و نقل، نیاز بزرگ جامعه است و به شخص بر نمی‌گردد، افزود: مسئله حمل و نقل از عبادت‌های بزرگ است که خوشبختانه همراه با ایمان، عقیده و طهارت نفس است.

وی ادامه داد: مسئله حمل و نقل زوایایی دارد و بخشی از آن نیروی انسانی است که افرادی مومن، متعهد و آماده با کار هستند و بخشی دیگر نیز به‌ وسیله و امکانات این نیروی مومن بر می‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما امروز در یک شرایط عادی نیستیم بلکه در شرایطی هستیم که دشمن از هر طریقی قصد آسیب رساندن به ما را دارد لذا مسئولان باید مشکلات را برای نیروی انسانی که در حمل و نقل کار می کند، برطرف سازند و زمینه موفقیت کارش را فراهم کنند.

عبادی با بیان اینکه آنچه مربوط به جاده‌هاست باید در یک حد استانداردی مطابق با میزان ترافیک جاده باشد افزود: سیستم مسئله حمل و نقل در هر کشوری مایه پیشرفت آن کشور و برای جامعه نقش حیاتی دارد و مایه آبروی همه و حتی مایه آبرو در سطح بین‌المللی است لذا امید است که مسئولان در هر مقامی که هستند به این مسئله بیش از پیش اهمیت دهند.

وی افزود: یکی از نیازهای انسان با استعدادهایی که دارد در چارچوب مادی و معنوی، تحرک و جابه جا شدن است اگر تحرک نباشد هیچ نیازی نیز برطرف نمی‌شود و سیستم حمل و نقل زوایای متعددی دارد بخشی از این زوایا مربوط به نیروی انسانی مومن، متعهد و آماده به کار است و بخشی نیز وسیله است.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: مسئولان باید زمینه‌های لازم را برای پشتیبانی از نیروی انسانی فعال در حوزه حمل و نقل فراهم کنند تا از این طریق بتوان آنچه مربوط به جاده‌ است را به حد استاندارد مطابق با میزان ترافیک برسانند.

10 آبنما به پل تبدیل می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر بیش از 10 هزار و 560 راننده با دارا بودن پنج هزار و 600 دستگاه انواع کامیون، اتوبوس و سایر در سطح استان مشغول به‌کار هستند.

جعفر شهامت با اشاره به سیل اخیر و آسیب‌های وارده به جاده‌های استان افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال 10 آبنما به پل تبدیل می‌شود.

وی از ساخت و تجهیز 30 سکوی نماز یا استراحتگاه بین راهی در استان خبر داد و اظهار داشت: این اقدامات در کاهش فشار بر رانندگان و کابران جاده‌ای اثرگذار خواهد بود و به‌دنبال بهبود و ایمنی رانندگی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در هشت ماه گذشته 140 هزار تن قیر برای انجام روکش و لکه‌گیری راه‌های استان مصرف شده است.

وی تاکید کرد: خراسان جنوبی 9 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است لذا خدمات‌دهی چندان ارزان نخواهد بود اما برنامه‌ریزی شده تا دو سال آینده پرونده راه‌های روستایی بالای 20 خانوار استان بسته شود.

در پایان این دیدار به‌منظور  گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که از 26 آذرماه تا یکم دی ماه است، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی به همراه جمعی از پرسنل این سازمان با حضور مزار شهدای بیرجند، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به روح بلند شهیدان و امام شهدا، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره ) و شهدا والامقام تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/254/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی