Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:15:32 GMT

بازدید سرزده دادستان کل کشور از بندر شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۷۱۶۲

بازدید سرزده دادستان کل کشور از بندر شهید رجایی

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه سفر خود به استان هرمزگان ظهر امروز به صورت سرزده از بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمزحجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در ادامه سفر خود به استان هرمزگان ظهر امروز به صورت سرزده از بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این بازدید که بختیاری رئیس دفتر دادستان کل، خرم‌آبادی معاون قضایی دادستانی کل و صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مقامات قضایی دادستان کل کشور را همراهی می‌کردند حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در ابتدا از گیت ایکس ری بندر شهید رجایی بازدید و در جریان نحوه بازرسی و کنترل کامیون‌ها قرار گرفت.   وی در این بازدید پس از کسب اطلاع از میزان واردات کالا و درصد کشف کالا‌های قاچاق بر تشدید کنترل‌ها تاکید کرد و گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا گام اول برای حمایت از تولیدات داخل و توسعه اقتصاد مقاومتی است.   در ادامه این برنامه دادستان کل کشور از اسکله باربری کالا‌های اساسی بازدید و از میزان واردات برخی کالا‌های اساسی همچون ذرت شکر و برنج کسب اطلاع کرد.   حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان این برنامه سه ساعته از اسکله بارگیری و تخلیه کشتی‌های کانتینری بازدید کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد