Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@22:44:27 GMT

آینده سیاسی نتانیاهو رو به افول است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۷۲۱۸

 مجله آمریکایی فارن افرز روز پنج شنبه در پایگاه اینترنتی خود به بررسی موقعیت و آینده سیاسی بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت: احتمالا او در آخرین مرحله از فعالیت‌های سیاسی خود قرار دارد.

اخبار بین‌الملل- این نشریه آمریکایی افزود: ماه مارس آینده اسرائیلی‌ها برای سومین بار در کمتر از یک سال پای صندوق‌های رای می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رای‌گیری به منزله یک همه پرسی درباره دوران نخست وزیری نتانیاهو خواهد بود.

رای گیری ماه مارس سومین تلاش اسرائیل برای تشکیل یک کابینه باثبات است، آن هم پس از آنکه انتخابات ماه‌های آوریل و سپتامبر با بن بست مواجه شد.

فارن افرز نوشت، اگر نتانیاهو به هر دلیلی شکست بخورد، به خاطر طرح کیفرخواست ضد او، از طریق یک چالش اولیه یا پیروزی گانتز، اسرائیل برای رهایی از پیامد‌های دوره نخست وزیری وی، به زمان نیاز خواهد داشت.

این منبع افزود: یکی دیگر از دلایلی که امروز نتانیاهو ضعیف‌تر از یک سال پیش به نظر می‌رسد، وجود گانتز به عنوان رقیب وی است.

این مجله آمریکایی تاکید کرد، بنی گانتز، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش اسرائیل، جاذبه، فن بیان و تجربه سیاسی نتانیاهو را ندارد، اما توانسته است خود را به عنوان نامزدی قابل اعتماد مطرح کند.

مجله فارن افرز در ادامه افزود: شاید نتانیاهو بتواند یک بار دیگر کار‌ها را رو به راه کند، اما اگر نتواند، تلاش‌های وی برای دستیابی به حکومت از طریق ایجاد تفرقه، اوضاع سیاسی اسرائیل را وخیم‌تر از گذشته خواهد کرد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نتانیاهو همه پرسی نخست وزیری نتانیاهو همه پرسی نخست وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود