Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از آغاز پروژه سینمایی کودک جادوی شهر شیرین در مشهد خبر داد. ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

مهدی سیم‌ریز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: پروژه سینمایی کودک جادوی شهر شیرین محصول مشترک آستان قدس رضوی و بنیاد سینمایی فارابی با موضوع رونق تولید و مقابله با تحریم‌ها به زبان کودکانه با حضور بازیگران شناخته ‌شده کشور در ماه‌های پیش‌رو تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مراحل پیش تولید این پروژه سینمایی آغاز شده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان در سال 1399 آماده شود.

معاون هنری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و جمعی از معاونانش و اعضای شورای تولید این بنیاد صبح چهارشنبه 27 آذر 1398 از مراحل پیش تولید و ساخت دکورهای سینمایی این فیلم در مشهد بازدید کردند.

تولیت آستان قدس رضوی: اتحاد و همبستگی نقطه قوت و پیشرفت هر کشوری استکمک‌های دفتر آستان قدس رضوی در کرمانشاه برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی ارسال شدامام جمعه زاهدان: حضور آستان قدس در عرصه اشتغال‌زایی سیستان و بلوچستان قابل تقدیر است

سیم‌ریز ادامه داد: مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و هیئت همراه پس از این بازدید در نشست بررسی راهکارهای همکاری‌های مشترک با محمدعلی چمی‌گو مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی دراین مؤسسه حضور به هم رساندند.

وی تصریح کرد: این نشست با هدف گفت‌وگو پیرامون پروژه تولید فیلم سینمایی کودک جادوی شهر شیرین و سایر همکاری‌‌های مشترک در حوزه تولید محصولات رسانه‌ای اعم از فیلم‌های کوتاه و مستندها و همچنین تولید یک فیلم یا مستند در زمینه واقعه گوهرشاد برگزار شد.

معاون هنری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: این برنامه‌ها بر مبنای تفاهم‌نامه همکاری که قرار است بین آستان قدس رضوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مشترک فرهنگی و هنری منعقد شود، انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی اجرای برنامه‌های سینمایی این مجموعه بزرگ موقوفاتی را در راستای این تفاهم‌نامه بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/281/ ع

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی