Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌های مهم قضایی استان به تشریح جزییات برخی از این پرونده‌ها همچون آلبلاغ و قیر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد مسلم محمدیاران پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهار کرد: پرونده‌ای برای معدن آلبلاغ تشکیل‌شده و در جلسات مشترک پیگیر اقدامات لازم از سوی محیط‌زیست و سازمان صمت استان هستیم و از اقدامات ایمیدرو ناراضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: از قصور مسئولان و افراد مرتبط نمی‌گذریم و در راستای با حقوق عامه با آنها برخورد می‌شود و هیچ ابایی از برخورد با افراد نداریم درحالی‌که پرونده در خصوص قصورهای احتمالی ایجادشده و در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی در ادامه به دستگیری و انهدام شبکه توزیع مشروبات الکلی در استان پرداخت و گفت: شبکه توزیع افراد در استان شناسایی شد و با دستگیری آن‌ها پرونده قضایی تشکیل‌شده و در حال بررسی است.

وی درباره آخرین اخبار از پرونده قیر رایگان گفت: سوء جریان شکل‌گرفته در توزیع قیر رایگان از سال 94 تا 96 و همچنین در سال 96 به میزان بالغ‌بر 7 هزار و 500 تن قیر رایگان سهمیه استان از سوی برخی مدیران وقت استان تصرف شد و با دریافت رشوه از پیمانکار این محموله وارد استان نشد و اکنون متهمان آن در بازداشت قرار دارند.

یاران از وعده رسیدگی با سرعت به این پرونده خبر داد و گفت: تا پیش از دهه فجر کیفرخواست محکومان و متهمان در این پرونده صادر می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت لغو شدن پروازهای خراسان شمالی در ماه‌های انتهایی سال گفت: این نارضایتی وجود دارد و باید سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به عدم بهره‌برداری از دستگاه آیلس در استان پاسخگو باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی همچنین از دستگیری و صدور حکم برای متخلفان فضای مجازی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: حبس قطعی برای برخی از اقدام کنندگان به تخریب گسترده افراد، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ازجمله اقدامات و برخوردهای انجام‌شده است.

وی انتظارات در خصوص جاده جنگل گلستان را برآورده نشده بیان کرد و گفت: مشکلات زیست‌محیطی و موضوعات تملک حل‌شده و باید دستگاه‌های مجری اقدامات لازم در راستای اتمام پروژه را انجام دهند.

یاران همچنین با تأکید بر لزوم حفظ جان شهروندان و مردم درباره وضعیت مراکز آل پی جی در استان گفت: پس از گرانی بنزین به این مراکز مراجعه افزایش‌یافته است اما باوجود مراکز غیرقانونی آل پی جی در استان برخورد می‌شود زیرا جان مردم اولویت نخست امنیت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان دستگیری قیر دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک