Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور گفت: برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی باید همه دستگاه‌ها هماهنگی و تعامل لازم داشته باشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس با اشاره به اینکه قاچاق کالا یکی از مشکلات امروز کشور است، افزود: مبارزه با این پدیده شوم همت فرا قوه‌ای را می‌طلبد تا همه دستگا‌های ذی ربط بتوانند در مبارزه با قاچاق کالا عملکرد بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین در بازدیدی از دستگاه ایکس ری موجود در گمرک بندر شهید رجایی گفت: قرارگیری این دستگاه پرسرعت خوب است اما یک دستگاه کافی نیست و مسئولان مربوطه باید برای تامین این دستگاه‌ها اقدام کنند.  دادستان کل کشور افزود: دستگاه‌های ایکس ری قابل تولید در کشور است و برای تولید آن باید از واحد‌های سازنده حمایت شود تا مشکلات از سر راه گمرکات برداشته شود. حجت الاسلام منتظری گفت: دادگستری هرمزگان عزم خود را جزم کرده تا با پدیده شوم قاچاق که آسیب‌های فراوانی برای کشور دارد، مبارزه جدی‌تر کند.  وی افزود: دادستان جدید بندرعباس نیز باید مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار خود قرار دهد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دادستان کل کشور بندرعباس مبارزه با قاچاق گمرک شهید رجایی همکاری سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین ، احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

کد خبر 848360 منبع: شفقنا برچسب‌ها احمد وحیدی ایران و پاکستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان