Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت‌مسجد سلیمان با شکست یک بر صفر برابر تراکتور، اولین باخت خود در لیگ نوزدهم را تجربه کرد.

امروز (پنجشنبه) در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تنها تیم بدون باخت نیم فصل اول، یعنی نفت مسجد سلیمان بود.

رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، احمد موسوی(۵۳ رضا شکاری)، رضا اسدی، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری(۷۹ سعید مهری)، میثم‌ تیموری، اشکان دژاگه و ساسان انصاری بازیکنانی بودند که توسط احد شیخ‌لاری سرمربی موقت قرمزپوشان تبریزی برای این دیدار به بازی گرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوشا مکانی، محمد طیبی، مهدی رستمی، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی ( ۷۸ فرشاد جانفزا)، میثم نقی زاده، پیام ملکیان، احمد الجبوری (۶۰ سعید آهنی)، حسین ابراهیمی و فرزاد حاتمی(۷۴ عماد میر جوان) هم نفراتی بودند که با نظر مهدی تارتار برای نفت مسجد سلیمان به میدان رفتند.

در این مسابقه دو تیم عملکرد پایاپایی داشتند اما در دقیقه ۶۸ در شلوغی محوطه جریمه اکبر ایمانی با یک شوت سرکش دروازه مکانی را باز کرد تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.

نفت مسجد سلیمان تنها تیم بدون شکست نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بود که در اولین دیدار نیم فصل دوم، طلسم نباختن این تیم برابر تراکتور در تبریز شکسته شد.

با این نتیجه تراکتور ۲۴ امتیازی شد و جای نفت مسجد سلیمان را در رده ششم جدول لیگ گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/002xG2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد