Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا برادران سرپرست اداره کل ورزش وجوانان اردبیل با جوانان استان دیدار و مسائل و مشکلان آنان را بررسی کرد .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران سرپرست اداره کل ورزش وجوانان اردبیل در محل معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ضمن دیدار با جوانان به بررسی مشکلات ، دغدغه ها و نقطه نظرات آن ها پرداخت .

در این دیدار دبیران سه سازمان مردم نهاد سرای مهر و امید ، افق دانش سبلان و حامیان سلامت ساوالان مشکلات و مسائل خود را مطرح و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در راستای حل مشکلات این سمن ها دستورات لازم را صادر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برادران سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این دیدار با بیان اینکه حمایت از برنامه های سازمان های مردم نهاد در دستور کار است گفت : سازمان های مردم نهاد باید برای اجرای برنامه های مفید و کاربردی تلاش کنند چرا که سمن ها می توانند در افزایش سطح سلامت و ارتقای فرهنگ عمومی سلامت نقش ویژه و مهمی داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل سلامت مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار