Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:37:28 GMT

حلقه‌های صالحین باید مسجد محور و متصل به هم باشند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۰۱۷۰

حلقه‌های صالحین باید مسجد محور و متصل به هم باشند

معصومه ظهیری عصر پنجشنبه در نشست علمی با موضوع نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم در شهر میبد افزود: باید کودکان، نوجوانان ،جوانان و بانوان خانه دار در حلقه‌های صالحین فعال باشند و با جمع آوری کمک‌های مردمی و کاستن از قوت روزانه خود به مردم نیازمند کمک کنند .

وی اضافه کرد :حلقه‌های صالحین می‌توانند وسایل ازدواج آگاهانه ، به هنگام ،آسان و پایدار را برای جوانان فراهم  کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در ادامه یادآورشد :حیات ما جنبه آزمون دارد، که در کدام مسیر قدم برداریم  و تاب‌آوری و صبر داشته‌ باشیم.

وی با نقل خاطره‌ای از صبر و شکیبایی یکی از مادران شهدا گفت: زمانی که پیامبر و یارانش در شعب ابی طالب در محاصره بودند، حضرت خدیجه (س) با دور زدن تحریم‌ها، آذوقه و کالاهای مورد نیاز آنها را تامین می‌ کرد ، همچنین در شرایطی که علی (ع) را خانه نشین کردند حضرت فاطمه(س) و همچنین زمانی که امام حسین (ع) را شهید کردند، حضرت زینب (س) به روشنگری پرداختند.  

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در ادامه به کمک‌هایی که بانوان در زمان جنگ تحمیلی به جبهه ها می‌کردند اشاره کرد و گفت: آنها ، الان کلاه و دستکش برای مدافعین حرم می‌بافند، زیرا، مسلمان مرز نمی‌شناسد ، زنان مسلمان مرزهای جغرافیایی را در نوردیده‌اند.

ظهیری با اشاره به توطئه های آمریکا،  علیه ایران ، اظهارداشت: امروز دشمنان می خواهند بچه های ما را زا حیا دور کنند چون حیا، گام ها را عفیف  و سبک زندگی را اسلامی می‌کند.

۱۵۰ حلقه صالحین در محلات محتلف شهرستان میبد فعال هستند.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد. 

برچسب‌ها حوزه علميه مسجد میبد یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه مسجد میبد یزد حوزه علميه مسجد میبد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با مهر در خصوص سیل اخیر که در استان جاری شد، اظهار کرد: در چهارم و پنجم اردیبهشت ماه ۱۸ محور اصلی و ۵۱ محور غیر اصلی در حوزه راه فرعی روستایی استان گلستان دچار سیل شدند.

وی افزود: طی این دو روز در ۱۲ شهرستان چون علی آباد، آزادشهر، رامیان، گنبد، کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، بندرترکمن، کردکوی، آق قلا و گرگان سیل داشتیم که در حوزه راهداری مبلغ ۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرد.

وی پل بایلر در محور گنبد - کلاله و پل سید کلاته رامیان را به عنوان مکان‌های یاد کرد که به دلیل طغیان آب در سیل دچار آسیب شدند و افزود: پل بایلر در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد و ترافیک بر قرار شد اما پل سید کلاته پل آب نما قدیم بوده که در زمان جهاد سازندگی در این مسیر ساخته شد. در بازدیدهای به عمل آمده مشاهده شد دیواره‌های سنگی اطراف پل هم در حال تخریب است و باید اقدامت سریع برای حفظ دیواره‌های در حال تخریب انجام می‌شد

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • کندوان یکطرفه شد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم