Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@01:51:00 GMT

اعتراض اهالی شهرک دانشگاه اهواز به استاندار

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۰۱۷۲

اعتراض اهالی شهرک دانشگاه اهواز به استاندار

‍‍‍‍‍‍

در بازدید استاندار خوزستان از وضعیت آبگرفتگی چهار روزه شهرک دانشگاه اهواز، مردم ضمن اعتراض شدید به استاندار، خواستار تخلیه فوری آب و فاضلاب از واحدهای مسکونی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دوشنبه گذشته و پس از بارش چندساعته باران در استان خوزستان، شهرهایی همچون اهواز، کوت عبدالله، شادگان و آبادان دچار آبگرفتگی شدند و ترکیبی از آب و فاضلاب وارد واحدهای مسکونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شکاره ، کوت عبدالله، شهرک دانشگاه، معین‌زاده، بهارستان، کوی علوی، شیخ بها و خیابان ادهم از جمله مناطقی است که ارتفاع آب و فاضلاب از یک متر فراتر رفته و همچنان مشکل ادامه دارد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز پنج شنبه از وضعیت آبگرفتگی یکی از مناطق بحرانی یعنی شهرک دانشگاه اهواز بازدید کرد که با اعتراض مردم مواجه شد.

مردم از سهل‌انگاری صورت گرفته در وقوع بحران و گرفتاری چهار روزه خود در میان فاضلاب انتقاد داشتند و خواستار تخلیه فوری فاضلاب و امدادرسانی بیشتر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نبود شبکه دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب موجب شده تا در شهرهای اهواز و کوت عبدالله با بارش باران، ترکیبی از آب و فاضلاب وارد منازل مسکونی شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز دانشگاه خوزستان آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است