Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی مصر، در این نشست فوق‌العاده که در سطح نمایندگان دائم اتحادیه در قاهره و به ریاست عراق برگزار شد، این اقدام یک‌طرفه و غیر قانونی را جانبداری از اشغالگری اسرائیل و حمایت از سیاست‌های نامشروع تل‌آویو دانستند که با هدف سلطه بر منطقه شرقی قدس صورت می‌گیرد.

در ادامه بیانیه اتحادیه عرب از تمامی کشورها خواسته شده است که به قطعنامه‌های ۴۷۶ و ۴۷۸ شورای امنیت در سال ۱۹۸۰ میلادی و قطعنامه سال ۲۰۱۷ مجمع عمومی سازمان ملل متحد متعهد باشند، قطعنامه‌هایی که هرگونه تغییر در ماهیت شهر قدس، ترکیب جمعیتی در این منطقه را توسط رژیم اشغالگر باطل می‌داند و بر غیر قانونی بودن آن تأکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه عرب همچنین از تمام کشورها خواست که از ساخت و انتقال مراکز دیپلماتیک خود به شهر قدس خودداری کنند.

در پایان اعضای این اتحادیه نسبت به تغییر منفی سیاست خارجی دولت "جایر بولسونارو" نسبت به مسأله فلسطین هشدار داد و اعلام کرد، این امر خسارت‌های زیادی را به روابط سیاسی، اقتصادی کشورهای عربی و دولت برزیل وارد خواهد کرد.

«ادوارد بولسونارو» نماینده پارلمان و فرزند جایر بولسونارو رییس جمهوری برزیل روز یکشنبه هفته جاری دفتر بازرگانی برزیل در اسرائیل را در شهر قدس افتتاح کرد.

وی گفت که بزودی سفارت برزیل نیز به قدس منتقل خواهد شد.

دولت برزیل بارها قول انتقال سفارت این کشور را به قدس داده بود و با وجود انتقادهای طولانی مدت بسیاری دولت‌ها مبنی بر این که چنین اقدامی تلاش به دستیابی صلح میان اسرائیل و فلسطینیان را دشوار خواهد کرد، مورد تحسین نتانیاهو و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا قرار گرفته است.

به دنبال وعده انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا درباره انتقال سفارت کشورش به قدس، هیأت آمریکایی ۱۴ می ۲۰۱۸ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) سفارت این کشور را به قدس منتقل و این شهر اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم نامشروع اسرائیل به رسمیت شناخت.

برچسب‌ها سفارت برزیل فلسطین قدس اتحادیه عرب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفارت برزیل فلسطین قدس اتحادیه عرب سفارت برزیل فلسطین قدس اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری