Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه سوریه بار دیگر بر مخالفت قاطع خود با ایجاد منطقه به اصطلاح "امن" توسط تریه در خاک سوریه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که این کشور با سیاست ها  وطرح‌های رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برای ایجاد منطقه امن مخالف است و از سازمان ملل می‌خواهد موضعی قاطع برای توقف این دست سیاست‌ها اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام سوری همچنین گفت که اردوغان تلاش می‌کند حمایت بین‌المللی از طرح‌های غیرقانونی و دستور کارهای "خبیثانه‌اش" در اراضی سوریه را جلب کند.
به گفته این مقام وزارت خارجه سوریه اردوغان دنبال غارت منابع نفت سوریه و استفاده از آن برای تامین مالی طرح‌هایی است که هدف واقعی آن اشغال سوریه و تجاوز است.

این مقام سوری خاطر نشان کرد سیاست درهای باز که اردوغان در اظهاراتش در همایش بین المللی آوارگان به آن اشاره کرد چیزی جز سیاست درهای گردان نیست که اردوغان از آن برای برای وارد کردن هزارات تروریست خارجی به سوریه و تحویل سلاح و مایحتاج به آنان استفاده می‌کند.

وزارت خارجه سوریه از سازمان ملل و کمیساریای عالی آوارگان خواست تا موضعی واضح در قبال طرح‌ها و سیاست‌های ترکیه که نقض آشکار اصول و قوانین منشور سازمان ملل است اتخاذ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح گفت: «چین با جدیت از اسرائیل می‌خواهد باتوجه‌به درخواست‌های بی‌شمار جامعه بین‌المللی، حمله به رفح را متوقف کرده و تمام توان خود را برای پیشگیری از یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر در نوار غزه به کار گیرد.»

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرد و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه که در رفح حضور دارد گفت این شهر هدف حمله سنگینی قرار گرفته و بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی یک بیمارستان در رفح، تاکنون ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن مجروح شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه چین با ابراز نگرانی شدید نسبت به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، گفت: «با جنگ و خشونت نمی‌توان مشکلات را حل کرد و امنیت را به ارمغان آورد.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903973

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند