Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه روز جمعه به نقل از بهرام فاضلی زاد اعلام کرد: از آنجا که مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر در استان که به مدت ۱۸ سال فعالیت داشت، تجربه بسیار ارزنده ای بود و اثرات مثبتی در فرهنگ و هنر استان داشت و جوانان بسیاری از این فرصت استفاده کرده و در رشته های مختلف دانش آموخته شدند، پیشنهاد ایجاد رشته‌های هنری به دانشگاه رازی کرمانشاه ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: باید استان های کمتر برخوردار کشور را با نگاه ویژه تری دید چرا که این استان فاقد دانشگاهی برای تربیت نیروی متخصص است و تعطیلی این مراکز به طور قطع به ضرر کرمانشاه خواهد بود.
فاضلی زاد همچنین ضرورت وجود چنین مرکزی را برای جوانان جویای کار استان بسیار حیاتی دانست و گفت: در شرایط اقتصادی استان و آمار بالای بیکاری جوانان، وجود دانشکده هنر بسیاری ضروری بوده و در پی آن به طور قطع بازار کار و موقعیت شغلی بهتری برای آنان فراهم خواهد شد.
وی گفت: در این طرح ایجاد رشته هایی همچون امور فرهنگی، روابط عمومی، گرافیک، نقاشی و موسیقی پیشنهاد شده که می توان با استفاده از دانش آموخته گان کارشناسی ارشد و دکتری استان به عنوان مدرس، شرایط تحقق این امر مهم و زیربنایی را مهیا کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان گفت؛ در این طرح از دکتر اعلمی آل آقا رییس دانشگاه رازی کرمانشاه درخواست شد که تمهیداتی اندیشیده شود تا در کنکور ۹۹ و یا سال بعد، رشته های یادشده برای پذیرش دانشجو لحاظ شود. 
به دستور و تصمیم شورای عالی اداری کشور در پایان شهریور ۹۸ تعطیلی مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور صورت گرفت.

برچسب‌ها دانشگاه رازی هنری کرمانشاه موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه رازی هنری کرمانشاه موسیقی دانشگاه رازی هنری کرمانشاه موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد