Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها سرنخ برطرف شدن مشکلات اقتصادی حرکت به سمت اقتصاد بدون توجه به درآمد نفتی است. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای فرمودند اگر فکر می‌کنید با یکی دو سال دیگر تحریم‌ها از سوی دشمن برداشته می‌شود اشتباه می‌کنید اظهار داشت: باید در عرصه کنونی تنها به رونق تولیدات ملی توجه کنیم و دولت هم وظیفه حمایت کردن دارد و باید عملیات راه‌اندازی اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی دشمنان و آمریکا فهمیده‌اند این تحریم‌ها از برخی جهات برای ایران نقاط مثبتی داشته و توانستیم در برخی عرصه‌ها روی پای خود بایستیم و اتفاقات خوبی در تولید رخ داده است اما به هیچ‌وجه کافی نیست.

حسینی‌کیا افزود: باید به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کنیم و به سمتی برویم که خود را از صنایع و تکنولوژی‌ها بی‌نیاز کنیم زیرا تاکنون با دست خالی توانستیم در عرصه موشکی رشد خوبی داشته باشیم که در دنیا زبان‌زد است در عرصه‌های دیگر باید از توانمندی جوانان استفاده شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای در دیدار اخیر خود با جمعی از تولیدکنندگان گفت: امام خامنه‌ای فرمودند کار و راهبرد اساسی «مصون‌سازی اقتصاد از آسیب تحریم‌ها از طریق تقویت و رونق تولید داخلی» است و پشت این قضیه ایستاده‌ام و از مسیر پیشرفت حقیقی کشور کاملاً دفاع می‌کنم.

3 راه برای حمایت از تولید ملیامضاهایی در جهت رونق تولید ملی/ وقتی به توان داخلی در ساخت یک کالای مهم اعتماد شدرئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس: ‌هپکو را با واگذاری غلط از رونق انداختند/ بررسی مجدد موضوع در مجلس

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وابستگی به درآمدهای نفتی حتی در بودجه موجب آسیب‌پذیری کشور است بیان کرد: راه‌حل مسائل موجود، این است که مسیر تقویت و رونق تولید داخلی را با جدیت ادامه دهیم و با تصمیمات صحیح و اقدامات لازم موانع را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت کالاها و خدمات شده است گفت: اگر نتوانیم با کاری جهادی و انقلابی، مانع افزایش قیمت کالا و خدمات شویم، این افزایش قیمت قشر ضعیف جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عنوان کرد: طرح ممنوعیت افزایش قیمت کالا و خدمات در راستای کمک به نیازمندان و افراد ضعیف جامعه است و بی‌تردید برای شرایط فعلی کشور فوریت محسوب می‌شود تا آرامش به جامعه داده شود.

وی با خطاب قرار دادن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در استان مظلوم کرمانشاه که بیکارترین استان کشور است به چه میزان توانسته‌اید اشتغال‌زایی کنید؟ چرا هنوز استان کرمانشاه در انتهای جدول است؟

 حسینی‌کیا گفت: شهرستان سنقر و کلیایی از کمبود پزشک عمومی و متخصص رنج می‌برد و نیازمند دستور انقلابی است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی آزاد راه همدان-سنقر- کرمانشاه و آسفالت جاده‌های خاکی روستایی از مطالبات به حق مردم است.

انتهای پیام/833/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال

مسیح کشاورز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اواخر سال ۱۴۰۱ و سال گذشته قیمت هرکیلو برنج ایرانی به ۱۵۰ هزارتومان رسید که براین اساس تفاهم نامه ای میان انجمن  و استانداران گیلان و مازندران منعقدشد که با حذف واسطه ها و دلالان، برنج به طور مستقیم خریداری می شود که براین اساس قیمت هرکیلو برنج هاشمی به ۸۰ هزارتومان و ارقام پرمحصول کمتر از این نرخ رسید که همین امر منجر به رونق بازار شد.

به گفته او، سال گذشته با وجود رونق بازار برنج ایرانی، معاون اول رئیس جمهور بعد از دوره ممنوعیت دستور دادند که ثبت سفارش برنج در راستای حمایت از تولید داخل انجام نشود که براین اساس در ۲ ماهه پایانی سال گذشته ثبت سفارش بسته شد.

کشاورز ادامه داد: رونق تولید داخل منجر به عرضه برنج ایرانی در بازار شد به طوریکه دیگر محصولی در انبارها باقی نماند و از طرفی برای ۲ماهه ابتدای امسال تنها ۱۳۰ هزارتن برنج برای واردات ثبت سفارش شده که در نهایت کمبود عرضه منجر به نوسان قیمت در بازار شده است که استمرار این روند، بازار برنج در سال جدید هم تحت تاثیر خود قرار می دهد. 

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج ایرانی قیمت کنونی هرکیلو برنج هاشمی را ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، برنج پرمحصول بر پایه ۸۰ هزارتومان و ارقام برنج هندی و پاکستانی در محدوده ارقام پرمحصول اعلام کرد.

او گفت: با توجه به آنکه حداکثر تولید برنج ایرانی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن خواهد بود، از این رو برای رسیدن بازار به ثبات انتظار می رود تا قبل از دوره ممنوعیت ۸۰۰ هزارتن تا یک میلیون تن برنج وارد کشور شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده