Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فاضل عبیات با بیان این مطلب افزود : شهرداران باید آمار خسارت ها را ارزیابی و اعلام کنند و پس از ارزیابی های لازم ، پرداخت خسارت ها با تصویب هیات دولت انجام می شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه شاخص های یک کلانشهر در اهواز وجود ندارد، تاکید کرد: شهر اهواز یک سیستم فاضلاب و شبکه دفع آب‌های سطحی ندارد و در بارش کم سابقه در اهواز و به مدت سه ساعت در اصطلاح غافلگیر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبیات با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع آبگرفتگی در مناطق مختلف بیان کرد : امیدواریم تا امروز جمعه بیشتر مناطقی که دچار آبگرفتگی هستند از جمله اکباتان، معین زاده، اطراف مجاهد مشکل تردد خودروها حل شود.

وی ادامه داد : درست است که برای اجرای طرح فاضلاب و سیستم دفع آب های سطحی نیاز به اعتبارات زیادی است اما این تنها حلال مشکلات نیست بلکه باید با برنامه ریزی درست و صحیح و استفاده از امکانات بتوانیم مشکل فاضلاب را رفع کنیم.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت : همه مسئولان کشوری و استانی پیگیر حل مشکل بحران آبگرفتگی استان هستند؛ از جمله رهبر معظم انقلاب برای حل این مشکل پیگیر و روزانه رئیس‌جمهور با استاندار خوزستان برای پیگیری امور در تماس و مرتبط است .

عبیات تاکید کرد : نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان و دیگر شخصیت و مسئولان استانی با جدیت پیگیر تامین اعتبار و برنامه ریزی برای حل مشکل فاضلاب هستند و امیدواریم با تلاش و همکاری تمامی مسئولان این معضلات حل شود.

همچنین رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت : ما تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم و افراد خسارت دیده از بارش های اخیر هستیم.

مرتضی سلیمی افزود : اردوگاه اسکان اضطراری برای افراد آسیب دیده برپا و بسته های زیستی و غذایی بین آنها و دیگر افراد خسارت دیده توزیع شده است.

وی ادامه داد : همچنین بین افراد آسیب دیده پتو ، موکت ، برنج ، روغن و حبوبات نیز توزیع شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امداد و نجات جمعیت هلال احمر برنج دولت مشکلات اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این روزها بیشتر نقاط کشورمان با بارش باران سیل آسا مواجه شده است. داودآباد در بخش مرکزی شهرستان اراک استان مرکزی از این قاعده مستثنی نبود و در معابر این شهر بر اثر بارش باران شدید سیل به راه افتاد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از خانه های آب گرفته و وضعیت بد برای عبور و مرور در معابر این منطقه فرستاد و از بی توجهی شهرداری برای رفع این مشکل گلایه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد