Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:14:29 GMT

اصفهان| بازپس‌گیری صدر با آتش‌بازی در نقش‌جهان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۳۲۰۱

اصفهان| بازپس‌گیری صدر با آتش‌بازی در نقش‌جهان

تیم فوتبال سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر با نمایشی خارق‌العاده شاهین شهرداری‌ بوشهر را درهم کوبید و به صدر جدول بازگشت. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، جام خلیج فارس روز گذشته با برگزاری 4 دیدار آغاز شد که در یکی از این رقابت‌ها سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان تیم فوتبال شاهین بوشهر را با نتیجه پرگل 5 بر صفر شکست داده و به صدر جدول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که پس از چند هفته نمایش کسل‌کننده و تساوی‌های سریالی از هفته گذشته بار دیگر اوج گرفته بود، روز گذشته مقابل شاهین بوشهر طوفانی به پا کرده و جشنواره‌ای از گل به راه انداخت تا علاوه بر باز پس‌گیری صدر جدول، به صورت رسمی به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل معرفی شود.

این دیدار در حالی برگزار شد که شرایط 2 تیم، از نظر توان فنی و تعداد بازیکنان کلیدی که در اختیار داشتند قابل قیاس نبود و یک نبرد نابرابر محسوب می‌شد. سپاهان که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ محسوب می‌شود، در مقابل شاهینی قرار گرفت که تا بدین جای فصل بردی به دست نیاورده و به عنوان جدی‌ترین مدعی سقوط در این فصل مطرح شده است.

سپاهان در حالی مقابل شاهین بوشهر به میدان رفت که با توجه به هم امتیازی با پرسپولیس و پیروزی این تیم مقابل پارس جنوبی و نزدیکی امتیازات با سایر مدعی‌ها برای رسیدن به صدر جدول، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداشت. در آن سو شکست خوش موقع استقلال مقابل ماشین‌سازی، بهترین فرصت ممکن را برای قلعه‌نویی و سپاهان پیش آورد تا صدر را بازپس گیرند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیم‌فصل، منتظر برگزاری بازی عقب افتاده خود مقابل صنعت‌ نفت آبادان باشند.

تقابل سپاهان و شاهین بوشهر بدون شک یکی از باکیفیت‌ترین نمایش‌های سپاهان تا بدین جای فصل به شمار می‌رود. قلعه‌نویی در این دیدار و در غیاب نورافکن تیمش را با سیستم 1-3-2-4 راهی میدان کرده و مثلث حسینی، شهباززاده و محبی را به عنوان طراح‌های حملات سپاهان، پشت سر استنلی به کار گرفت. نقطه قابل توجه در این میان، استفاده قلعه‌نویی از شهباززاده در پست هافبک هجومی و پشت سر استنلی بود که با بازی درخشان این بازیکن همراه شده و هماهنگی وی با 2 وینگر چپ و راست سپاهان، حسینی و محبی، نقش بسزایی در پیروزی پرگل زردپوشان اصفهانی داشت. از طرف دیگر حضور زوج کومان و کیانی پشت سر بازیکنان هجومی سپاهان و عملکرد خوب آنها در بازی تخریبی و پوشاندن خلاها و حفره‌های میانه میدان، کمربند میانی سپاهان را مستحکم کرده و مانع شکل‌گیری بازی شاهینی‌ها به ویژه در فاز هجومی شد.

شاگردان قلعه نویی در این دیدار، نمایش بسیار خوبی را ارائه داده و عملکردی عالی داشتند. برگ برنده سپاهانی‌ها در این بازی، اخراج زودهنگام بازیکن شاهین بوشهر و گلزنی در همان دقایق ابتدایی بود که نه تنها موجب شد تا بازیکنان این تیم با خیال راحت‌تری به ادامه کار بپردازند، بلکه مانع از بازی تخریبی و فرسایشی شاهینی‌ها نیز شد.

سپاهان روز گذشته در تمام فاکتورهای بازی مالکانه و هجومی از جمله مالکیت توپ، تعداد و میزان پاس صحیح، تعداد شوت و شوت‌های در چارچوب برتری محسوسی نسبت به تیم رقیب داشته و بازی کاملا یک‌طرفه‌ای ر ارائه دادند.

سپاهانی‌ها در فاز هجومی روز بی‌نقصی داشتند و عالی نشان دادند. آنها در زمان حمله عملکردی خوب داشته و به خوبی قدر موقعیت‌های خلق شده را دانستند و با جشنواره گلی که به راه انداختند، برای سایر تیم‌های لیگ خط و نشان کشیدند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که در این فصل انتقادات زیادی از فرصت‌سوزی و پایین آمدن نرخ بهره‌وری مهاجمان سپاهان مطرح شده بود.

هافبک‌های سپاهان در این بازی به خوبی خواسته‌های سرمربی خود را پیاده کرده و وظایف‌شان را به نحو احسن انجام دادند. در فاز دفاعی، سپاهانی‌ها چندان تحت فشار قرار نگرفته و روز آرامی داشتند.

در آن سو شاهینی‌ها کوچک‌ترین نشانی از تیم چغر و یقه‌گیر فصل گذشته در لیگ دسته یک نداشته و نمایش کاملاً ناامیدکننده‌ای را ارائه نمودند. مشکلات مالی این تیم و خالی شدن شاهین از حضور بازیکنان موثر، آنها را تبدیل به حریفی دست و پا بسته مقابل سپاهان کرده بود. نیمکت خالی شاهین هم دلیل دیگری بود که دست کریستیچویچ سرمربی این تیم در ایجاد تغییر در روند بازی را بسته بود تا تعویض‌هایی هم که انجام داد بی‌ثمر باشد.

اصفهان| کیانی: اگر خودمان باشیم هیچ تیمی جلودارمان نیست؛ می‌خواهند سپاهان را به حاشیه ببرندغلامپور: مدیریت قبلی استقلال ظلم بزرگی در حق بازیکنان کرد/ بدون بازیکنان امید با سپاهان بازی می‌کنیمجدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز اول هفته شانزدهم؛ صعود سپاهان و پرسپولیس و سقوط استقلال

قلعه‌نویی: هم 3 امتیاز را گرفتیم و هم گل‌های خوبی زدیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از عملکرد تیمش در دیدار خانگی مقابل شاهین شهرداری بوشهر ابراز رضایت کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 5 بر صفر تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: توانستیم هم سه امتیاز خوبی بگیریم و هم گل‌های خوبی بزنیم. از بازیکنان و هواداران‌مان نهایت تشکر را می‌کنم.

وی با تمجید از تیم شاهین گفت: حریف قبل از اخراج بازیکنش خوب بازی می‌کرد، اما پس از 10 نفره شدن بسته بازی کرد. در دو سه روز گذشته روی این مسئله کار کردیم که بازیکنان از فضای بازی با پیکان بیرون بیایند. خدا را شکر توانستیم موقعیت‌های خوبی مقابل شاهین بسازیم و بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه تفاضل گل تیمش در این مسابقه افزایش قابل توجهی داشت، تصریح کرد: ما مقابل هر تیمی بازی کردیم، هم گل زدیم و هم موقعیت گل ایجاد کردیم. مقابل نساجی چند فرصت بالای 80 درصد داشتیم و موقعیت‌های خوبی مقابل شهر خودرو ایجاد کردیم که تبدیل به گل نشدند. این موقعیت‌ها اما امروز وارد دروازه شدند.

پس از سؤال خبرنگاری درباره حضور بازیکنان امید سپاهان در اردوی تیم امید ایران، سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان گفت: ما توافق کردیم که بازیکنان امید در بازی با استقلال کنار ما حضور داشته باشند، اما این بازیکنان در بازی با صنعت نفت آبادان با ما نیستند.

کریستیچویچ: داور عادل نداریم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکن ما نباید اخراج می‌شد و باید کارت زرد می‌گرفت.

میشو کریستیچویچ پس از شکست 5 بر صفر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل سپاهان گفت: سخت است در باره بازی صحبت کنم. به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم که تیمش پنج گل به ثمر رساند. صحنه کارت قرمز را در پایان بازی دیدم، شاید کارت زرد داشت و اصلاً کارت قرمز نداشت. متاسفم که به عنوان یک خارجی این حرف‌ها را می‌گویم. در بازی با استقلال نیز داور پنالتی تیم ما را ندید. در بازی قبلی خانگی نیز پنالتی ما را نگرفتند و دو روز پس از آن، از ما عذرخواهی کردند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: سپاهان امروز عالی کار کرد و ارسال‌های خوبی داشت و ضربات خوبی را زد و کارش را به خوبی انجام داد. ما هم نتوانستیم 10 نفره موقعیتی خلق کنیم. به هر حال برای حریف بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

میشو گفت: ما یک باشگاه کوچک هستیم. داوران حقوق می‌گیرند و از فدراسیون خواهش می‌کنم داورانی که خوب نیستند، جریمه یا حذف کند، چون ضرر زیادی برای ما داشته‌اند. البته سپاهان امروز عملکرد خوبی داشت و حتی زمانی که با چهار گل پیش بود، بازیکنانش برای گل پنجم می‌جنگیدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی باید صورت بگیرد تا شاهین از این وضعیت خارج شود؟ عنوان کرد: قطعاً تغییراتی خواهیم داشت. درست است که امروز 10 نفره بازی کردیم، اما می‌توانم بگویم از زمانی که من آمده‌ام، 4 بازی خارج از خانه و فقط 2 بازی خانگی داشته‌ایم که دیدار با سپاهان و استقلال و تراکتور در زمین حریفان بوده است. به هر حال تمام تلاش ما برای ماندن در لیگ است و انشاالله که این اتفاق بیفتد.

سرمربی شاهین گفت: اگر همه ما از مدیریت گرفته تا بازیکنان در کنار هم باشیم، کارهای بزرگی انجام خواهیم داد. ما در پنج مسابقه آخر خوب بازی کردیم، اما داوران در هر بازی به ما ضرر زدند. در واقع با یک داور عادل 5، 6 امتیاز بیشتر می‌گرفتیم، اما داور عادل نداریم.

میشو در پایان گفت: سپاهان خیلی بهتر از ما بازی کرد و شاید حتی اگر 11 نفره بودیم، ممکن بود بود باز هم بازنده شویم. سوال اصلی‌ام درباره صحنه اخراج است. به نظرم بازیکن تیم ما از بین دو پای حریف رد شد.

انتهای پیام/170/ح

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود

مهاجم با تجربه لهستانی احتمالا بهترین شب خود در فصل جاری را سپری کرد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

به نقل از موندو؛ لواندوفسکی در مورد احتمال آقای گلی خود در فصل جاری لالیگا گفت:

ما بارسلونا هستیم و همیشه باید نزدیک به محوطه جریمه حریف بمانیم. بارسلونا همیشه با بازی هجومی و گل های زیادی شناخته می شود. آقای گلی؟ نمی دانم اما چراکه نه؟ اگر همه بازیکنان بهتر عمل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت تر می شود. حالا باید برای دیدارهای بعدی آماده شویم. 16 گل زده ام و فرصت دارم که به تعداد گل های خود اضافه کنم. در پایان فصل هستیم و همه تیم ها و بازیکنان سعی می کنند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان