Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان برای پیگیری روند درمان مصدومیت خود بجنورد را ترک کرد. تاریخ انتشار: 11:29 - 29 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۵۸۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسن یزدانی که با تیم ایرانمال در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده بود، از ناحیه مینیسک زانو به شدت مصدوم شد و این رقابت‌ها را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، امروز (جمعه) غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و حسن یزدانی، بجنورد محل برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان را برای بررسی آخرین وضع مصدومیت یزدانی ترک کردند.

حسن یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در این خصوص اظهار داشت: به تهران برمی‌گردم تا روند درمانی پای خود را طی کنم. امیدوارم مشکل خاصی در میان نباشد. یک مشکل جزئی است که باید برطرف شود تا مسابقات المپیک را از دست ندهم. خیلی ناراحت نیستم فقط اینکه امیدوارم این آسیب‌دیدگی زودتر برطرف شده و همه چیز درست شود.

غلامرضا محمدی هم گفت: ان‌شاءالله که هر چه زودتر روند درمانی حسن پیگیری شود. از همین امروز کار را شروع می‌کنیم تا سریع‌تر مصدومیت او برطرف شود و سرحال به میادین برگردد.

ویدیوی گفت‌وگوی خبرنگار میزان با حسن یزدانی و غلامرضا محمدی را در زیر می‌بینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: حسن یزدانی بجنورد را ترک کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن یزدانی کشتی آزاد حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم) فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم) راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی