Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:19:34 GMT

​۲۳ هزار رأس دام در آق قلا پلاک گذاری شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۴۵۰۴

​۲۳ هزار رأس دام در آق قلا پلاک گذاری شد

عرب احمدی از پلاک‎گذاری ۲۳ هزار رأس دام در آق‎قلا خبر داد و گفت: نقل و انتقال دام به شهر و یا استان دیگر بدون داشتن پلاک‎ قاچاق محسوب می ‎شود.

«علی اکبر عرب ‎احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کشت غلات به ویژه گندم، جو و دانه‎ های روغنی و کلزا در سطح استان گلستان انجام شده است و کشت در نوارهای شمالی نیز در آبان ماه انجام شده بود و در حال حاضر مرحله دو تا سه برگی گندم و جو را می ‎گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس جهاد کشاورزی آق قلا با بیان اینکه کشاورزان برای تغذیه گیاهی جو، گندم و کلزا باید اقدام به دریافت کودهای ازته کنند،  بیان کرد: کشاورزان با در دست داشتن دفترچه زراعی خود به کارگزاران کود مراجعه کنند.

 

 

وی به پلاک‎ گذاری دام‎های سبک و سنگین اشاره کرد و افزود: کشاورزان و دامداران با کارشناسان امر پلاک‎ گذاری همکاری لازم را داشته باشند تا این امر با سرعت بیشتری انجام شود.

 

 

عرب احمدی از پلاک‎گذاری 23 هزار رأس دام در آق‎ قلا خبر داد و یادآور شد: نقل و انتقال دام به شهر و یا استان دیگر بدون داشتن پلاک‎ قاچاق محسوب می‎ شود و دامداران با مشکلاتی مواجه خواهند شد لذا پلاک ‎گذاری دام ‎ها ضروری است.

 

 

رئیس جهاد کشاورزی آق قلا به پلاک‎ گذاری ماشین‎ آلات کشاورزی اشاره کرد و متذکر شد: حدود 20 درصد از ماشین ‎آلات کشاورزی آق‎ قلا پلاک‎ گذاری شده است و نیاز است سایر کشاورزان و دارندگان ماشین ‎آلات کشاورزی نیز نسبت به پلاک‎ گذاری اقدام کنند.

 

 

وی تأکید کرد: کشاورزان برای پلاک‎ گذاری ماشین‎ آلات کشاورزی با اسناد و مدارک مورد نیاز به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‎ ها و یا مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا پس از بازدید کارشناسان سازمان نظام مهندسی، پلاک ‎گذاری ماشین ‎آلات آنها انجام شود.

 

 

عرب احمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم کشاورزان در اسرع وقت نسبت به پلاک‎ گذاری ماشین‎ آلات کشاورزی خود اقدام کنند تا برای دریافت سوخت با مشکل مواجه نشوند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد استان همدان طرح ملی فهما طرح ملی فهما وحدت حوزه و دانشگاه بارندگی و سیلاب پلاک گذاری دام پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم