Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم بسکتبال ذوب‎‌آهن حاضر به برگزاری دیدار با شهرداری گرگان نیست. تاریخ انتشار: 13:39 - 29 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۶۲۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در حالی که قرار بود روز گذشته (پنجشنبه) دیدار معوقه تیم‎های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن از هفته پنجم رقابت لیگ برتر بسکتبال‎ در اصفهان برگزار شود که بنا به تصمیم فدراسیون بسکتبال این دیدار به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل به تعویق افتادن این دیدار، به موقع نرسیدن تیم بسکتبال شهرداری گرگان به خاطر تاخیر پروازی عنوان شد.

بر همین اساس و با اعلام فدراسیون بسکتبال مقرر شد که این بازی امروز (جمعه)برگزار خواهد شد. در همین راستا مسئولان باشگاه ذوب‎آهن به نشانه اعتراض به این موضوع حاضر به حضور در این دیدار نیستند.

مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال باشگاه ذوب‎آهن با اشاره به این موضوع به خبرنگار گروه ورزشی میزان گفت: بازیکنان غیر بومی تیم ما به شهرهای خود رفته‎اند. البته من کاره‌ای نیستم و مسئولان باشگاه چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‎اند.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه ذوب‎آهن به ما گفتند، یکشنبه هفته آینده در تمرینات حاضر شوید. بازیکنان تیم ما هم مثل سایر تیم‎ها به تعطیلات نیم‎فصل رفتند.

بیشتر بخوانید

حاتمی: یک جنگ نابرابر را مقابل نفت آبادان برنده شدیم   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال ذوب آهن لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا