Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ایلام در نماز جمعه در محل مصلای بزرگ ایلام به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری شرکت کردند.

در این مراسم مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ایلام در نماز باشکوه جمعه پرشورتر از هر هفته حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سخنان پیش از خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، ضمن تبریک هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری گفت: نامگذاری این روز و اختصاص هفته‌ای به حمل و نقل و رانندگان فرصتی است تا ضمن قدردانی از تلاش رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل در زمینه ارتباط با مردم و شناساندن فعالیت‌های این مجموعه به مردم نیز تلاش شود.

دلخواه اظهار کرد: در سیل ۹۸ در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خسارت‌های زیادی وارد شد و ۸۱۰ کیلومتر از راه‌های استان بر اثر سیل آسیب جدی دید که با تلاش راهداری و حمل و نقل استان با توجه به اینکه ایلام چهارمین استان آسیب دیده بود و کمترین کمک از دیگر استان‌ها گرفته است.

او افزود: درایام اربعین حسینی استان ایلام و بخصوص شهر مهران و پایانه مرزی مهران شلوغ‌ترین روز‌های خود را سپری کردند چرا که در پایانه مرزی مهران بیش سه میلیون و هفتصد هزار نفربصورت رفت و برگشت تردد داشته است که نسبت به پارسال ۶۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

 

به گزارش تابناک، رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه