Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر اصفهان افزود: وقتی خوی کاخ نشینی بوجود بیاد مسوولان را از فکر مردم غافل می‌کند در حالی که مسوولان باید بیش از هر چه به فکر حفظ جان و مال مردم باشند.

وی با اشاره به سالروز تولد حضرت مسیح(ع) یادآور شد: مسلمانان حضرت مسیح(ع) را پیامبری از پیامبران اولی العزم الهی می‌دانند که به وجود پیامبر اسلام بشارت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امیدواریم مسیحیان جهان راه این پیامبر بزرگ الهی را در پیش گیرند ولی متاسفانه تفکرات صهیونیستی که به هیچ مرا می‌پایبند نیست در تلاش است در مسیحیت نفوذ کند که نمود آن در سردمداران استکبار مشاهده می‌شود.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به پنجم دی ماه روز ایمنی و تلاش اثرات بلایای طبیعی، افزود: مسوولان با فراهم کردن امکانات و پیش بینی‌های لازم در برابر سیل و زلزله آمادگی‌های لازم را در کشور ایجاد کنند.
وی اظهارداشت: دولت‌ها باید ببینند آیا واقعا فکری کرده‌اند، سال گذشته در خوزستان سیل آمد ولی تدبیری وجود نداشت و دوباره مردم این خطه با این مشکلات مواجه شدند.
میردامادی همچنین با اشاره به پیشینه شکل‌گیری ثبت احوال، اضافه کرد: امروز اسامی فاطمه، محمد و علی جز بیشترین  و پر تکرارتربن نام‌هاست و مومنان باید فریب رسانه‌ها و تبلیغات دشمنان را نخورند بلکه با انتخاب نام‌های شایسته موجب سربلندی فرزندان خود در دنیا و آخرت شوند.
 امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان سرلشکر سلامی در خصوص دفع فتنه توسط مردم، افزود: ای کاش مسوولان ما درک کنند که این ملت همه چیز خود را فدای اسلام کرده است و به طور قطع این فداکاری‌های مردم برای مدیران مسوولیت‌آور است و در قیامت مورد بازخواست قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: سرلشکر سلامی در سخنان اخیر خود خطاب به دشمن تصریح کرد که اگر از خط قرمزهای ما عبور کنید همه شما را نابود خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: وحشت آمریکا و اتحادیه اروپا از صدور محبت رهبر ایران به جهان است زیرا می‌بینند وقتی ایشان کوچکترین اشاره‌ای می‌کنند مردم در همان مسیر حرکت می‌کنند. 
میردامادی با اشاره به فرمان امام خمینی‌(ره) در خصوص حفاظت از هواپیماها توسط پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پس از ۱۶ مورد هواپیماربایی مسوولیت حفاظت از هواپیماهای مسافربری توسط امام خمینی(ره) در پنجم دی ماه به سپاه واگذار شد و امنیت خوبی در این زمینه ایجاد شد.
امام جمعه موقت اصفهان در خطبه اول نماز با اشاره به ضرورت یاد قیامت و تاثیر آن در سلامت فرد و جامعه، گفت: تفکر در قدرت خدا و خلقت انسان، بشر را متوجه می‌کند همان خدایی که انسان را خلق کرد می تواند در قیامت باز زنده کند و از آنچه کرده است بازخواست کند.

برچسب‌ها مبارزه با مفاسد اقتصادی فساد اصفهان نماز جمعه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مبارزه با مفاسد اقتصادی فساد اصفهان نماز جمعه قوه قضاییه مبارزه با مفاسد اقتصادی فساد اصفهان نماز جمعه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در بخشی از پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ومحمد مهدی فداکار  آمده است: این روحانى خدوم، مردمى و شریف از شخصیت هاى برجسته و موثر در جنوب استان کرمان بود که خدمتگزارى صادقانه ایشان در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام و پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب‌دیده هرگز فراموش نخواهد شد.  
مرحوم حجت الاسلام دهقان دولتی امام جمعه شهربلوک یکشنبه این هفته در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟