Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:40:59 GMT

دولت نگاه به خارج را معطوف به داخل کند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۴۹۶۳

دولت نگاه به خارج را معطوف به داخل کند

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه دولت ضعیف بهتر از بی دولتی است، گفت: ما معتقدیم این دولت باید بماند و نگاه به خارج خود را معطوف به داخل کندو ضمن مسئولیت پذیری در این مدت باقی مانده اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمد مختاری» امروز (29 آذر) در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: برای تشکیل خانواده سالم و پویا به آرمان های بلند و فرامادی، پشتوانه قوی و محکم و آیین نامه زندگی نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید خانواده سالم یک برنامه زندگی داشته باشد که در آن جنسیت و تعصبات دخالت نکند و به نفع تک تک افراد خانواده باشد و واقع بینانه حقوق و تکالیف همه اعضای خانواده را تعیین کند، گفت: باید آرمان های بزرگ قرآن و برنامه دین را باور و به آن عمل کنیم تا گرفتار آسیب و اختلافات خانوادگی نشویم.

 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه باید با عمل به آیین نامه الهی یک خانواده قرآنی و پویا تشکیل دهیم، ادامه داد: خراسان جنوبی استانی مذهبی است اما اختلافات خانوادگی به گونه ای است که در شأن یک خانواده مذهبی نیست.

 

وی با بیان اینکه در مشکلات زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و خانوادگی نباید گرفتار افراط و تفریط شویم چرا که آسیب می زند، تاکید کرد: باید از ابتدا به مشکلات توجه شود و با ریشه یابی درست آن را حل کنیم.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه افراط در توجه به مشکلات غلط است، عنوان کرد: بی توجهی به مشکلات از ناحیه مردم و مسئولان اشتباه است که موجب گرفتاری های در جامعه می شود.

 

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: دشمن آنقدر مشکلات را بزرگ می کند تا در جامعه ناامیدی و بی اعتمادی و سرگردانی ایجاد کند تا مردم رفتارها و اقدامات نسجیده انجام دهند.

 

به گفته وی دشمن در فتنه سال 78، 88 و آذرماه امسال همین پروژه افراط و بزرگنمایی مشکلات را پیاده کرد اما با بصیرت و هوشیاری مردم شکست خوردند لذا به دنبال این هستند که مردم را با شایعه و دروغ پراکنی در فضای مجازی و حقیقی عصبانی کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با محکومیت انتشار بیانیه 77 نفره در حمایت از اغتشاشگران، گفت: بدنه اصلاحات مومن و انقلابی است اما عملکرد سران اصلاحات از سال 76 تاکنون نشان دادند به دنبال اصلاحات امریکایی و منافق گونه هستند و گرنه حمایت از اغتشاشگران که مزدوران دشمن بودند معنایی ندارد.

 

حجت الاسلام مختاری تاکید کرد: اکنون برخی از اصلاح طلبان در فرار رو به جلو و برای خالی کردن شانه از مسئولیت دارند دولت خودساخته خود (رئیس جمهور) را با بداخلاقی را وادار به استعفا می کنند تا در کشور هرج و مرج ایجاد کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه دولت ضعیف بهتر از بی دولتی است، افزود: ما معتقدیم این دولت باید بماند و ضعف عملکرد چندین ساله خود را جبران کند و نگاه به خارج خود را معطوف به داخل کند و بخشی از آبروی بربادفته خود و حامیانش را اعاده کند و ضمن مسئولیت پذیری در این مدت باقی مانده اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: مردم نجیب ما دنبال شورش و آشوب در کشور نیستند اما اگر دولت عملکرد ضعیف خود را جبران نکند دیگر مردم هرگز به این دولت و جریان های حامی این دولت اعتماد نخواهند کرد.

 

خطیب جمعه این هفته شهرستان بیرجند به مردم هشدار داد تا در تله دشمن نیفتند و در مواجه با مشکلات آرامش خود را حفظ کرده و ضمن بررسی منشاء مشکلات و ریشه یابی آن در مرحله سوم درمان و راه حل مشکلات را پیدا کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند باید مراقب باشیم دشمن آدرس غلط به ما ندهد، افزود: ضرورت دارد در چله دوم انقلاب که دشمن عصبانی تر و نظام اسلام مقتدرانه تر از همیشه است با آگاهی و بصیرت راه حل های درستی برای برطرف مشکلات پیدا کنیم و راهی برای رسیدن به قله های افتخار و اوج پیدا کنیم.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما استان همدان فعالیت های مسجدی روزنامه حوزه علمیه وحدت حوزه و دانشگاه بارندگی و سیلاب حجت الاسلام مختاری نماز جمعه بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد روز گذشته عازم مجارستان شد تا آنگونه که دولت بهار روایت کرده در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» شرکت کند.

در همین راستا، کانال دولت بهار تصاویری از خوشامدگویی رئیس دانشگاه ملی لودوویکای مجارستان به رئیس دولت های نهم و دهم و نشست آنان منتشر کرده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904024

دیگر خبرها

  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی