Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان امام جمعه اسالم با بیان اینکه بررسی صلاحیت‌ها و رای مردم امانت بسیار بزرگ و سنگینی است که به معتمدان و ناظران سپرده شده است، گفت: باید افراد شایسته، متعهد، متخصص، جوان و حزب‌الهی در معرض انتخاب مردم قرار گیرند و مردم خود سرنوشت خود را تعیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه اسالم، در ادامه سلسله مباحث وظایف منتظران در دوران غیبت به بیان کیفیت ولادت و امامت حضرت ولی‌عصر(عج) پرداخت و اظهار کرد: حفظ جان امام زمان به وسیله غیبت از الطاف خفیه الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عیسی(ع) و تبریک سال جدید میلادی به هموطنان مسیحی، این پیامبر بزرگ الهی را از معجزات و نشانه‌های آشکار خداوند خواند و گفت: حقیقت حضرت عیسی(ع) و مادر بزرگوارش حضرت مریم(س) آن چیزی است که در قرآن آمده و ایشان بشارت‌دهنده به نبوت حضرت خاتم(ص) و از یاران حضرت مهدی(عج) در هنگام ظهور خواهد بود.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت سوم دی روز تشکیل ثبت احوال و روز ملی ثبت احوال و تقدیر از زحمتکشان و خدمتگزاران این عرصه، ثبت وقایع حیاتی نظیر ولادت و وفات را جهت داشتن آمار دقیق برای برنامه‌ریزی مفید و برای پیشبرد اهداف یک جامعه ضروری دانست.

باقری، طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را فارغ از هرگونه نتیجه آن نشانه دیگری از ضعف و افول ایالات متحده و نظام امپریالیستی دانست و افزود: پیروزی نخست وزیر انگلستان و موفقیت او جهت تشکیل دولت انگلیس، مسیر خروج از اتحادیه اروپا موسوم به «برگزیت» را سریع تر پیش می برد و این موضوع یکی دیگر از نشانه‌های فروپاشی و افول قدرت غرب در جهان است.

وی با اشاره به پایان مرحله اول بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم در هیئت‌های اجرایی، گفت: همه باید تلاش کنیم در درجه اول مردم را به حضور حداکثری و شرکت پرشور در انتخابات و بعد از آن به انتخاب اصلح دعوت کنیم.

امام جمعه اسالم خاطرنشان کرد:‌ باید توجه داشته باشیم بررسی صلاحیت‌ها و رای مردم امانت بسیار بزرگ و سنگینی است که به معتمدان و ناظران سپرده شده و مبادا به بهانه حضور حداکثری در امانت مردم خیانت کنیم لذا باید افراد شایسته، متعهد، متخصص، جوان و حزب‌الهی در معرض انتخاب مردم قرار گیرند و مردم خود سرنوشت خود را تعیین کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عیسی مسیح ع انتخابات برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • چرا برخی زنان باردار مُهر می‌خورند؟
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند