Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه گاردین بهترین های سال 2019 را انتخاب کرد.

طرفداری- مانند اکثر نشریه های جهان، نشریه گاردین نیز بهترین های سال را انتخاب کرده است.

به گزارش گاردین، بهترین های سال از نگاه این نشریه با رای 239 نفر از 63 کشور مختلف جهان انتخاب شده است که تعداد 9560 رای را به ثبت رسانده اند. از میان 300 بازیکن انتخاب شده، از رای دهنده ها خواسته شده است که 40 بازیکن برتر خود را لیست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفر اول لیست هر رای دهنده، 40 امتیاز کسب می کند و به همین ترتیب نفر دوم 39 امتیاز تا نفر چهلم که 1 امتیاز کسب می کند. برای اینکه بازیکنی میان لیست 100 بازیکن برتر این نشریه قرار بگیرد، باید حداقل توسط 5 رای دهنده لیست شود. بیشترین امتیاز در نهایت، بهترین بازیکن سال 2019 را مشخص می کند.

به این ترتیب لیونل مسی با کسب 9158 امتیاز که 45 درصد آرا را شامل می شود، بالاتر از ویرجیل فن دایک با 8849 امتیاز، به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 انتخاب شد. برای مشاهده تمام جزئیات آرا و همچنین لیست 100 بازیکن برتر این نشریه به این لینک مراجعه فرمایید. همچنین 10 بازیکن برتر سال 2019 از نگاه گاردین به شرح زیر است:

درصد آرای کسب شده

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نگاه تقریبی شیخ بهایی، وجه امتیاز او به شمار می‌رفت
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی