Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمتی نیک گفت: کینه ورزی دشمنان با کشور ما و اسلام عمیق و دیرینه بوده و این دشمنی از نوع محتوایی و مربوط به موضوع خاصی مثل هسته‌ ای نمی ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیروس حکمتی نیک» ظهر امروز ( 29 آذر ) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار داشت:  خداوند بعد از اینکه همه مخلوقات را آفرید، تاج همه مخلوقات را بر سر انسان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: خداوند مهربان همه امکانات سعادت را برای بشر  فراهم کرد و در فطرت همه ما حس خداجویی گذاشت.



وی ادامه داد: هر فرزندی که آفریده می شود، فطرت خداجویی دارد و این نشان می دهد ما انسان ها ذاتا خداجو هستیم.

 

حکمتی نیک با بیان اینکه خداوند به ما قدرت ادراک داد تا خوب و بد را تشخیص دهیم، اضافه کرد: چون عقبه کلیات را درک می کند و جزئیات را درک نمی کند خداوند برای ما ۱۴۰۰ پیامبر و ۱۲ امام پاک بعد از پیامبر اسلام برای ما فرستاد.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: خداوند برای ما قدرت ادراک به وجود آورد، ما را از شکم مادرهایمان بیرون آورد، در حالی که چیزی بلد نبودیم و قدرت راه رفتن، دیدن، شنیدن، ادراک را به ما داد تا ما با اینها خدا را درک کنیم.

 

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا، گفت: امروز شاهد تقابل جبهه کفر و حق و مقابله ایران اسلامی با دنیای غرب و آمریکا هستیم که تقابلی تمام عیار میان این دو جبهه در عرصه جهانی و بین ‌المللی است.

 

حکمتی نیک ادامه داد: کینه ورزی و دشمنی آنها با کشور ما و اسلام عمیق و دیرینه بوده و این دشمنی از نوع محتوایی و مربوط به موضوع خاصی مثل هسته‌ ای نمی ‌شود، بلکه در همه زمینه ‌ها و جنبه‌ ها با هم اختلاف داریم.

 

امام جمعه موقت یاسوج اظهار داشت: ماهیت اصلی غربی‌ ها و آمریکایی‌ ها ظلم و سلطه بر بشریت بوده، در حالی که نظام جمهوری اسلامی طرفدار مظلومان جهان و ضد استکباری و ضداستعماری است.

 

وی به انواع توطئه‌ های دشمنان در طول 40 سال انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان هر کاری کردند و به هر حیله و حربه ‌ای که متوسل شدند در برابر ایران اسلامی و ملت با بصیرت کم آورده و شکست خوردند که آخرین آنها در موضوع بنزین و کمک به ایجاد اغتشاش در کشور بود.

 

حکمتی ‌نیک با اشاره به افول سیاسی دنیای استکباری و سلطه‌گران، اضافه کرد: دشمنان به همین دلیل به دنبال فشار حداکثری به ملت ایران هستند، اما مردم با حضور پر شور در انتخابات جواب دندان شکنی به آنها خواهد داد.

 

امام جمعه موقت یاسوج همچنین به مناسبت روز راهدار و خدمات راهداران این مناسبت را به راهداران استان کهگیلویه و بویراحمد که در همه فصول به خصوص فصل سرما خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه می‌ دهند تبریک گفت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما استان همدان کانون های مساجد روزنامه فعالیت های مسجدی حوزه علمیه وحدت حوزه و دانشگاه بارندگی و سیلاب اغتشاشات راهداران فطرت بنزین امام جمعه هسته ای نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است