Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه شورای نگهبان باید وظیفه اصلی خود را در تأیید صلاحیت افراد به درستی انجام داده و باید توجه داشته باشد اظهارداشت: در همه کشورها بررسی صلاحیت نمایندگان با دقت و حساسیت انجام می‌گیرد، شورای نگهبان نباید اجازه دهد پروژه نفوذ توسط برخی نمایندگان در کشور اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تضعیف شورای نگهبان، تضعیف نظام اسلامی است ادامه داد: در همه کشور افراد بعد از عبور از فیلتر و بررسی صلاحیت‌ها وارد گود انتخابات می‌شوند، اینکه برخی افراد از نظارت و بررسی صلاحیت‌ها ناراضی هستند جای تعجب دارد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مردم باید در انتخابات افراد اصلح نهایت دقت را داشته و اجازه ندهند اشتباهات گذشته در انتخابات پیش‌رو تکرار شود عنوان کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و جلوگیری از انتخابات پرشور است، حضور پرشور و انتخاب اصلح می‌تواند این توطئه دشمنان را خنثی کند.

حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آلودگی هوا و ضرورت مدیریت این موضوع خاطرنشان کرد: آلودگی هوای شهرهای بزرگ به معضلی بزرگ تبدیل شده، در ارومیه و شهرهای بزرگ هم باید مسئولان شهری به ویژه شورای شهر و شهرداری فکری به حال شهر کنند.

وی افزود: اگر مدیران شهری امروز برای این مشکل فکر جدی نکنند قطعاً در آینده شاهد معضل جدی خواهیم بود، یکی از وظایف اصلی شورای شهر تأمین سلامت شهروندان است و باید در این خصوص با همراهی متخصصان و اساتید دانشگاه نسبت به تعیین مسیرهای مناسب اقدام کنند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه وظیفه اصلی شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها حفظ سلامت مردم در جامعه است و باید این وظیفه به‌خوبی و به صورت مستمر پیگیری شود گفت: این مشکل باید با همفکری نخبگان و همت مسئولان هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا، ابراز داشت: باید در این شب به موضوع تقرب به ذات الهی و عبادت توجه کنیم، صله ارحام با نیت قصد قربت و دیدار بزرگان با نیت الهی باشد. صله ارحام در دین اسلام از سفارشات مهم است که موجب نیکویی اعمال، افزایش اموال، سهولت در حساب آخرت و دفع بلایا می‌شود.

کد خبر 4802879

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه خطبه های نماز جمعه بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین بارش برف خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج بارش باران هفته پژوهش شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم در حوزه اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در راستای کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«امیر حسین نظری» از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن، به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شدم و بعد از چند ماه رئیس این سازمان شدم.

وی، اشتغال را جزو مشکلات شهرهای رامهرمز و رامشیر عنوان کرد و افزود: اشتغال می‌تواند اولویت اصلی در سرلوحه کار هر شخصی که به عنوان نماینده شهرستان انتخاب می‌شود قرار بگیرد چون دغدغه مردم در حوزه اشتغال است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ادامه داد: برنامه‌هایی را برای رفع بیکاری در شهرستان پیش بینی کرده‌ایم. به طور حتم در چهار شاخص که می‌تواند به نوعی اشتغالزایی بالایی داشته باشد باید توجه جدی کنیم.

نظری توضیح داد: صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی چهار شاخصه‌ای است که برای رفع مشکل بیکاری باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های صنعتی گفت: شرکت‌های فولادی و پتروپالایشگاه حاصل دسترنج در زمان مسئولیتم در اداره کل صمت خوزستان است که نفوذها و جای گذاری غلط سبب به حاشیه رفتن این طرح‌ها شد و اکنون نیز نگران هستم این طرح‌ها به جایی نرسد و با این انگیزه برای حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تاکید کرد: این طرح‌ها از نظر ارزش افزوده و تولید می‌توانند کمک کنند و همچنین نقش آفرینی زیادی در زمینه اشتغالزایی دارند.

کد خبر 6096021

دیگر خبرها

  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم