Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المیادین ؛ معترضان با شعار "‌ آمریکایی به خانه خود برگرد "‌ ؛ مراتب اعتراض خود را به سفر این مقام آمریکایی به لبنان  ابراز داشتند.

 هیل پس از دیدار با «میشل عون» رییس جمهوری لبنان، این کشور را اجرای اصلاحات فراخواند و افزود که وقت آن رسیده منافع حزبی در لبنان کنار گذاشته شود و منافع ملی مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درعین حال گفت که واشنگتن هیچ نقشی در تعیین نخست وزیر جدید لبنان نداشته است.

وی با بیان اینکه تظاهرات های مسالمت آمیز اخیر در لبنان نشان داد که معترضان خواهان اصلاحات هستند از نیروهای امنیتی این کشور خواست در برخورد با تظاهرکنندگان، از برخورد خشونت آمیز پرهیز کنند.

قرار است معاون وزیر خارجه آمریکا با دیگر مقامات بلندپایه لبنانی نیز دیدار کند.

سفر هیل به بیروت، نخستین تحرک دیپلماتیک آمریکا در قبال لبنان از زمان آغاز جنبش اعتراضی و اصلاحی مردم این کشور در ۲۵ مهر ماه، به شمار می رود.

از سویی «میشل عون» رییس جمهوری لبنان شامگاه گذشته (پنجشنبه)، «حسان دیاب» را مامور تشکیل دولت جدید در این کشور کرد.

دیاب نیز اعلام کرده است که از صبح روز شنبه سی ام آذر ماه رایزنی ها با نمایندگان مجلس را برای تشکیل کابینه و انتخاب هیات وزیران آغاز می کند.

منبع: پایگاه خبری المیادین برچسب‌ها لبنان بیروت آمریکا میشل عون دولت لبنان پروندهٔ خبری اعتراض‌های مردمی در لبنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان بیروت آمریکا میشل عون دولت لبنان لبنان بیروت آمریکا میشل عون دولت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری «آناتولی» ترکیه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» تصویری را از راهپیمایی طرفداران فلسطین در لندن منتشر کرد که در آن تظاهرات «میشل اونیل»، وزیر اول ایرلند شمالی، شرکت داشت و خشونت‌ها در غزه را محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

میشل اونیل گفت: «افتخار می‌کنم که برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. هزاران نفر در خیابان‌ها هستند تا خواستار خاتمه کشتار مردم فلسطین شوند و بگویند ما در کنار شما هستیم! ما جامعه بین المللی را برای نقش آن به چالش می‌کشیم. من در همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. ما شاهد وحشت و ویرانی در غزه و کشتار مردم غزه هستیم. این یک نسل کشی است و باید متوقف شود. جامعه بین المللی باید به آن خاتمه دهد. جامعه بین المللی باید مسلح کردن اسرائیل را متوقف کند. این امر باید همین الان پایان یابد».

دیگر خبرها

  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا