Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت:کار ما مانند یک سریال تکراری است؛ بازی‌های نسبتاً خوبی انجام می‌دهیم، اما در یک لحظه اشتباه می‌کنیم و بازی را از دست می‌دهیم. چندمین بازی است که نتیجه را از دست می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مهارت تیم خود را بالا ببریم. تنها نکته‌ای که ما را امیدوار نگه می‌دارد این است که در نیم فصل مهارت خود را بالا ببریم و بازی‌هایی را انجام بدهیم که به نتیجه برسد. فرصت‌های زیادی از از دست می‌دهیم و این در شان لیگ برتر نیست. در لیگ برتر از یک کرنر به گل می‌رسند و بازی را تمام می‌کنند، اما ما از وسط زمین تک به تک می‌شویم و فرصت را از دست می‌دهیم. امیدوارم در نیم فصل تیم خود را ترمیم کنیم.

وی درخصوص تعویض مهرداد عبدی و رفتن او به رختکن خاطرنشان کرد: او خوب بازی نمی‌کرد. یک مربی بازیکنی که خوب بازی می‌کند را تغییر نمی‌دهد. ضمن اینکه شک نداشته باشید بازیکنی که روی نیمکت نمی‌آید سخت جریمه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درمورد استفاده از توپ‌های بلند در این مسابقه، خاطرنشان کرد: استفاده از توپ‌های بلند فقط برای چند دقیقه پایانی بود و پیش از آن ما بازی سنجیده‌ای داشتیم. توپ‌های بلند هم برای ما کارآمد نبود، چون مدافعان نساجی به خوبی توپ‌ها را دفع می‌کردند، اما در لحظات آخر این تنها راهکار است که دفاع وسط خود را به خط حمله اضافه کنیم. در نیم فصل این فرصت را داریم تا از نظر مهارتی تیم را ترمیم کنیم و از نظر بازی هم باید به روش‌های بهتری برسیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید جلالی گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای مردم واضح است که هرچه نمایندگان آنها در مجلس، کارآمدتر و به شاخصه‌های تراز نزدیکتر باشند، می‌توانند راهبری بهتری برای تصویب قوانین و بر عملکرد دولت نظارت کنند.

وی با اشاره به راهیابی دو کاندیدا به دور دوم انتخابات در البرز تاکید کرد: حساسیت‌های مردم در انتخاب باید لحاظ شود و از انتخاب اصلح غفلت نشود. امیدوارم مانند دور اول مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و رأیی که وارد صندوق‌ها می‌شود، فرد اصلح را وارد مجلس کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: به صورت بدیهی، با عدم حضور در انتخابات دیگر امکان اصلاح مجموعه حکمرانی وجود ندارد و همواره در ادوار مختلف ثابت شده است که در شورای اسلامی شهر، مجلس و دولت، انتخاب و رأی مردم چقدر تحول ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام ولایی برحق اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه کارآمد آرزویی است که گاهی اوقات در دوره‌ای مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند راه چندین ساله را برای مردم هموار کنند، بنابراین از همه مردم دعوت می‌کنم در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 6100911

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • بادامکی:این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟ / شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند/چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!
  • کوشک جلالی، کرمی، سعیدی و موسویان به تئاتر ایرانشهر می آیند
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • تاثیر عجیب سلمانی روی برد و شاید قهرمانی
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید