Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانس دیتر فلیک در حالی تیمش را برای آخرین بازی سال آماده می کند که چندین بازیکن این تیم به دلایل مختلف در این بازی حضور نخواهند داشت.

طرفداری - بایرن مونیخ در آخرین بازی رسمی اش در سال 2019 میلادی، روز شنبه میزبان وولفسبورگ خواهد بود. هانسی فلیک عصر جمعه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد.

وضعیت بازیکنان:

تیاگو به دلیل محرومیت بازی فردا را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بازیکنانی که قبلا مصدوم بودند هم این بازی را از دست می دهند. این بدان معنی است که ما 11 بازیکن حرفه ای خود را آماده در اختیار داریم و مابقی کادر ما را بازیکنان جوان تشکیل می دهند. ما امروز هم زیاد تمرین نکردیم.

یازده بازیکن آماده داریم. این بدان معنی است که یکی از بازیکنان ما با 5 بازیکن جوان روی نیمکت خواهد بود. فیته آرپ هنوز نمی تواند بازی کند و گورتسکا و تولیسو به این بازی هم نمی رسند.

داوید آلابا:

داوید در بازی برابر فرایبورگ دچار ضرب دیدگی شد و امروز را به صورت انفرادی تمرین کرد. او به بازی روز شنبه می رسد.

شرایط در بازی های اخیر:

پس از دو شکست مقابل لورکوزن و گلادباخ تصمیم گرفتیم در 3 بازی باقی مانده در لیگ پیروز شویم. می خواهیم آخرین بازی خانگی سال را با برد پشت سر بگذاریم و یک 90 دقیقه عالی دیگر به هواداران نشان دهیم، با همان شدت و قدرت چند هفته اخیر.

روبرت لواندوفسکی:

روبرت پس از بازی روز شنبه سریعا تحت عمل جراحی قرار می گیرد. نمی خواهیم هیچ زمانی را از دست بدهیم. او به استراحتی 10 تا 14 روزه نیاز خواهد داشت.

آینده:

ما بعد از بازی برابر وولفسبورگ درباره آینده تصمیم می گیریم. اجازه بدهید بازی برگزار شود و پس از آن می بینید چه اتفاقی رخ می دهد.

مشکلات دفاعی:

هنگامی که گلی دریافت می شود معمولا آخرین نفر مقصر دانسته می شود بیشتر اوقات اشتباهات از جلوتر شروع می شوند. هر بازیکنی باید در فاز دفاعی تلاش کند. باید قوی و سرسخت باشید. داشتن کمی سرعت هم در این امر بهتر است.

متحد بودن تیم:

در فرایبورگ روح تیم آنجا جاری بود. همه بازیکنان چه در زمین و چه روی نیمکت خوشحالی می کردند. این چیزی است که می خواهم در تیمم ببینم.

بازیکنان جوان:

بسیاری از بازیکنان جوان و مستعد ما به طور روزانه با بازیکنان کلاس جهانی تمرین می کنند. فقط در این صورت این بازیکنان یاد می گیرند که آن ها چه کاری انجام می دهند، لواندوفسکی چه کار می کند، تیاگو چه می کند، کیمیش چه می کند. آن ها در حال حاضر خوب کار می کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بایرن به کین

بازیکنان تیم فوتبال بایرن قصد دارند به هری کین برای نزدیک‌شدن به رکورد روبرت لواندوفسکی در بازی‌های باقیمانده بوندسلیگا کمک کنند.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در فصل جاری بوندسلیگا مقابل ۱۵ حریف از ۱۷ حریفی که برابرش به میدان رفته، گلزنی کرده است. او فقط مقابل فرایبورگ (دو بار) و اینتراخت فرانکفورت نتوانست برای بایرن گلزنی کند. حالا دیدار برگشت بایرن برابر فرانکفورت از راه رسیده است و کین می‌خواهد دروازه این تیم را برای نخستین بار باز کند.

هری کین در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا تاکنون ۳۳ گل زده که رکورد چشمگیری است. او این تعداد گل را در ۳۰ بازی به ثمر رسانده است. رکورد ۴۱ گل روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بسیار دور اما همچنان در دسترس است.

بایرن می‌خواهد به کین برای ثبت رکورد کمک کند

تیم مونیخی می‌خواهد به کین در راه رسیدن به رکورد لواندوفسکی کمک کند. این موضوع را توماس توخل نیز تایید کرد و گفت: رکورد گلزنی کین فوق‌العاده است. گل‌های او به ما کمک زیادی کرده است. او نه‌تنها گل می‌زند که یک رهبر در تیم است. بسیار خوشحالیم که او اینجاست.

در حالی که انتظار می‌رود کین تا تابستان ۲۰۲۷ در بایرن باشد، دوران حضور توخل در باواریا قرار است خیلی زود به پایان برسد و بعید است این مربی با توجه به درخواست هواداران بایرن برای ماندن، نظرش را تغییر دهد.

بایرن‌مونیخ امروز باید در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود و سه‌شنبه‌شب هم میزبان رئال مادرید خواهد بود. دو تیم بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • کمک بایرن به کین
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)