Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:43:25 GMT

سالن اجلاس به بهره‌بردار نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۷۶۷۵

سالن اجلاس به بهره‌بردار نیاز دارد

شهردار اصفهان گفت: سالن اجلاس اصفهان نیازمند بهره بردار است و دولت باید در این زمینه همکاری داشته باشد.

به گزارش ایمنا، قدرت‌الله نوروزی در نشست هم اندیشی با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن همایش‌های بین المللی اصفهان با بیان اینکه قرار بود در سال ۹۱ دولت ۱۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری از سالن اجلاس پرداخت کند، اظهار کرد: از این پول تنها ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شد و این امر منجر به تعطیلی این پروژه تا قبل از این دوره مدیریت شهری مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۳۸۴ میلیارد تومان پول برای پروژه اجلاس پرداخت کرده‌ایم، اضافه کرد: در حال حاضر  تمام بدهی‌های قبلی را تسویه کرده‌ایم و در بودجه سال ۹۹ نیز ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه برآرود شده است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه کار فوق العاده‌ای است و در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اضافه کرد: نحوه بهره برداری از این پروژه نگرانی ما است چرا که باید زیر ساخت‌های تکمیل این مجموعه نظیر فرودگاه نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه نمی‌توان این مجموعه را نیمه تمام رها کرد چراکه با این وجود نمی‌توانیم از داشته‌هایمان بهره برداری کنیم، ادامه داد: مدیر منطقه ۶ بر روی این پروژه متمرکز شده و متعهد شده است که این پروژه را به اتمام برساند؛ دغدغه ما مسائل مالی است که حل خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی قول بازدید این پروژه را در هر بار سفر به اصفهان داده است، گفت: از روزی که وی وارد مجموعه راه و شهرسازی شده است هر مساله‌ای که به وجود آمده به راحتی حل شده و یقین دارم با اراده‌ای که این وزیر دارد، بتوانیم رینگ چهارم را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی برای بهره برداری از سالن اجلاس کار می کنند، افزود: پیش‌بینی می‌شود در ابتدای سال آینده، مجموعه سالن‌های این پروژه را افتتاح ‌کنیم، از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم در ارتباط با بهره بردار به ما کمک کند.وزیر امور خارجه در خارج از کشور برای احداث این پروژه چند جلسه ترتیب دادند و اکنون ما به بهره بردار نیاز داریم.

شهردار اصفهان وجود سیستم صوتی قوی برای این سالن را یکی از ضروریات دانست و ادامه داد: قبل از اینکه این مجموعه ساخته شود، بسیاری از تجهیزات خریداری شد که اکنون جوابگو نیست.

وی با بیان اینکه تعیین کاربری‌ها باید انجام شود، خاطر نشان کرد: ما در این مجموعه منطقه دیپلماتیکی تعریف کردیم تا کشورهایی که کنسولگری ندارند در این مجموعه، کنسولگری احداث کنند؛ همچنین این مکان می‌تواند به یک مجموعه تجاری تبدیل شود که شرکت‌های بازرگانی بتوانند در آن فعالیت کنند.

کد خبر 402066

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان سالن اجلاس سران دولت شهرداری اصفهان وزیر راه و شهرسازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: این اجلاس با حضور نمایندگان حدود ۳۰ کشور عضو در اتاق بازرگانی اصفهان از دهم تا دوازدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
امیرکشانی، این اجلاس را میزبان رؤسای ۲۵ اتاق بازرگانی و اعضای هیأت رئیسه اتاق کشور‌های آسیایی دانست وافزود:هیات‌های مهمی از اتاق‌های مجمع آسیایی در این اجلاس ۲ روزه مهمان اصفهان خواهند بود و فضای تجاری، اقتصادی و بین المللی شهر را تغییر خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم در این اجلاس اصفهان را به عنوان یک شهر مهم آسیایی نشان دهیم، گفت: کشاورزی و امنیت غذایی، سرمایه گذاری، توسعه پایدار، گردشگری و فناوری و دانش بنیان از موضوعات مورد بحث در کمیسیون‌های مجمع ACD است.
رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان توسعه پایدار را یکی از موضوعاتی اجلاس اصفهان دانست و افزود: اصفهان رشد صنعتی خوبی داشته، اما از لحاظ محیط زیستی بسیار آسیب دیده و سعی می‌کنیم این اجلاس بر محیط زیست اصفهان هم تأثیر گذار باشد هر چند نمی‌توان مشکلات محیط زیستی را در مدت ۲ روز برطرف کرد.
وی ادامه داد: با قوت و قدرت تلاش می‌کنیم که این اجلاس بین‌المللی در شهر اصفهان به طور مطلوب برگزار شود، چرا که این میزبانی یک امتیاز جهانی برای معرفی ایران و اصفهان به جهان خواهد بود.
قائم مقام دبیر دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا گفت: هدف از این اجلاس گفتگو بین کشور‌های آسیا است که از ۴۶ کشور در این قاره، ۳۵ کشور عضو مجمع ACD هستند.
سعید ابراهیمی ادامه داد: از بین ۳۵ کشور عضو مجمع برای ۳۲ کشور دعوتنامه رسمی ارسال شده و پیگیری‌ها از طریق دفاتر وزارت‌خارجه و سفارتخانه‌ها در دست بررسی است.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia cooperation dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد.
ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد و در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است.
کشور‌های بحرین، بنگلادش، بروئنی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.
استانبول نخستین میزبان این اجلاس در سال ۲۰۲۱ بود.

دیگر خبرها

  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است