Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:41:37 GMT

چینی‌ها شب یلدا میهمان یزدی‌ها هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۷۸۷۶

چینی‌ها شب یلدا میهمان یزدی‌ها هستند

احمدرضا موحد، مسئول هسته چین اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: گروه ۲۱ نفره از تور اپراتور‌های چینی صبح جمعه ۲۹ آذر ماه وارد ایران شدند و پس از سفر به اصفهان، یلدا را در یزد می‌گذرانند.

او افزود: این گروه اولین تور آشناسازی تخصصی است که از سوی هسته تور‌های ورودی کشور چین متشکل از جمعی از فعالان بخش خصوصی استان یزد برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد اظهار داشت: بازدید از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان و در پایان سفر از برخی جاذبه‌های تهران از برنامه‌های فم تور چینی‌ها در ایران است.

مسئول هسته چین اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: این گروه در هر استان با همکاری بخش‌های خصوصی گردشگری مورد استقبال قرار گرفته و با مسئولان حوزه گردشگری نیز دیدار خواهند داشت.

فم تور، سفر ارزان یا رایگانی است که در آن از متخصصان صنعت گردشگری همچون عکاسان، تور لیدرها، بلاگرها، روزنامه نگاران و مشاوران سفر بهره می‌گیرند تا به معرفی یک شهر، جاذبه‌ها و دیدنی‌های آن بپردازند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رافائل گروسی» به ایران سفر می کند

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای، به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش مهر، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» به ایران سفر خواهد کرد.

قرار است، این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادعای گروسی: ایران به سختی با آژانس اتمی همکاری می کند/ وضعیت بسیار ناامید کننده است مدیرکل آژانس : باید اظهارات مقامات ایران درباره پیشرفت هسته‌ ای را بسیار جدی بگیریم سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران

دیگر خبرها

  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • مراسم قهوه خوری خوزستان
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • ۹ کشور هسته‌ای جهان چند کلاهک دارند؟
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود