Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است با بازگشت مصدومان، وضعیت تیمش بهتر خواهد شد.

طرفداری - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. شیاطین سرخ، فردا (20 دسامبر) و از چهارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، میهمان واتفورد خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ManchesterEveningNews، صحبت های سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل واتفورد را می خوانید: 

وضعیت بدنی پل پوگبا؟

مدت زیادی بود که او قادر به حضور در تمرینات ما نبود اما اکنون قادر به حضور در تمرینات است و این موضوع قدمی مثبت برایمان محسوب می شود.

علاقه تیم های دیگر به جذب پوگبا؟ 

بله این موضوع عادی است چرا که او بازیکنی فوق العاده با شخصیتی کاریزماتیک است و ما خوشحال هستیم که او در کنار ماست. 

شایعات پرواز ارلینگ هالند به شهر منچستر؟ 

فکر نمی کنم که او در مسیر اینجا باشد. اگر بخواهیم منصف باشیم باید بگویم که این قضیه به من هیچ ارتباطی ندارد. شما می دانید که نمی توانم در مورد تیم های دیگر صحبت کنم و بارها گفته ام یکی از چیزهایی که شما در شغل سرمربیگری با آن رو به رو هستید، مواجهه با شایعات مختلف است. هالند به منچستر نمی آید. او اکنون در تعطیلات ژانویه است اما نه در منچستر. من او، دوستان و خانواده اش را به خوبی می شناسم و باید بگویم که نمی توان از استاونگر (یکی از شهرهای جنوبی نروژ) به هیچ جا پرواز کرد.

آیا به خرید های جدید در ژانویه امیدوار هستید؟ 

بله به عنوان یک سرمربی شما همیشه امیدوار هستید که کارهای مثبتی برای تیمتان انجام دهید اما این قضیه (خرید بازیکن در ژانویه) کاری نیست که به وظایف من مربوط باشد. طبیعتا بازیکنی که جذب می شود باید سن مناسبی داشته باشد و بتواند با ترکیب تیم هماهنگ شود و از طرفی قیمت مناسبی نیز داشته باشد. بازیکنان مصدوممان دوباره شرایط بازی پیدا خواهند کرد. پل (پوگبا)، دیوگو (دالوت)، اریک (بایی) و تیموتی (فوسو منساه) بازیکنانی هستند که در هفته های آینده به مرور شرایط بازی پیدا خواهند کرد. دیوگو امشب و در بازی تیم جوانان به میدان خواهد رفت و پس از این بازی آماده حضور در ترکیب تیم خواهد شد. تیموتی، اریک و پل نیز به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت. 

مصدومیت شدید پل پوگبا؟ 

این ها چیزهایی هستند که باید حل شوند اما فکر نمی کنم که من باید تمامی اطلاعات پزشکی را در اختیار شما بگذارم. او اکنون احساس بهتری دارد و روز به روز بهتر می شود و درمان ها روی او تاثیرگذار بوده است. 

آیا پوگبا می تواند پیش از آغاز سال جدید بار دیگر به میدان برود؟ 

امیدوارم که اینگونه باشد. باید دید او چه حسی دارد. من به او فشار نخواهم آورد و ما نیاز داریم که مصدومیت او از ناحیه قوزک پا به طور کامل برطرف شود. من نمی توانم ریسک کنم و احتمال بازگشت مصدومیت را بالا ببرم.

فروش پوگبا در ژانویه؟ 

نه. او در ژانویه فروخته نخواهد شد.

مهره های تیم در خط میانی؟ 

نمانیا (ماتیچ) بازگشته است و پل نیز در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد. بنابراین مانند ماه گذشته در وضعیت دشواری قرار نداریم با این حال نسبت به زمانی که فصل را شروع کردیم قوی تر به نظر می رسیم. 

انتصاب آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال؟

برای او آرزوی موفقیت می کنم. فکر می کنم اگر با دی ان ای و فرهنگ باشگاهی آشنا باشید و در دوره های زمانی مختلف در گذشته تجربه حضور در آنجا را داشته باشید می توانید بهتر به تیم کمک کنید. آرسنال انتخاب خوبی داشته است. آرتتا از فرهنگ باشگاه آرسنال آگاه است و به نظر من این موضوع در رسیدن تیم به پیشرفت و ایجاد ترکیبی قدرتمند بسیار مهم است. پپ (گواردیولا) و کاری که در بارسلونا انجام داد، گواهی بر حرف های من است. 

وضعیت تاهیت چونگ و انجل گومز؟ 

هر دوی آن ها بازیکنانی هستند که می خواهیم حفظشان کنیم. آن ها استعداد خوبی دارند اما در هفته های گذشته مصدومیت ها و مشکلاتی را تجربه کرده اند. انجل مدتی است که دچار مشکل شده است و قوزک پایش مشکل دارد. با این حال هر دوی آن ها استعداد زیادی دارند و جزوی از خانواده منچستریونایتد محسوب می شوند. 

ترکیب یونایتد به تقویت نیاز دارد؟ 

چهار تن از بازیکنان مصدوممان که در اختیار نداشتیم، به زودی به میادین بازخواهند گشت و به این ترتیب قدرت کافی را پیدا خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا با فروش ۱۸۰ کیلو طلا به پایان رسید و با این حساب در ۲۱ حراج ۲.۹ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین