Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:03:32 GMT

کمک به زایمان مادر باردار اهل بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۸۷۶۸

کمک به زایمان مادر باردار اهل بهشهر

زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: خبر شروع درد‌های زایمانی مادر باردار به مرکز پیام اورژانس شرق مازندران اطلاع داده شد.
او افزود: درخواست کمک از اورژانس در شهرستان بهشهر اعلام شد و بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس بهشهر به محل ماموریت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکپور گفت: تیم اورژانس به محض ورود به صحنه، نوزاد را در حال تولد یافتند و با اقدام به موقع و ایجاد شرایط مناسب به تولد نوزاد کمک کردند.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران افزود: سایر اقدامات از جمله آزاد سازی بند ناف از دور گردن نوزاد و کلامپ و بریدن بند ناف، پوآر دهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم و اکسیژن تراپی نوزاد انجام شد.
او با بیان اینکه مادر و نوزاد در شرایط مطلوب و با حال خوب به مرکز درمانی منتقل شدند، گفت: این نوزاد دختر فرزند دوم مادر ۲۸ ساله بود.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟

برخی افراد به خوردن مواد غیر خوراکی مانند خاک و... تمایل دارند، گاهی این تمایل در خانم‌های باردار رخ می‌دهد که ناشی از ویار بارداری است. حال علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی علت این تمایل به خوردن خاک یا مهر را تشریح کرد و گفت: این افراد، چون فقر آهن دارند٬ مهر می‌خورند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)