Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به روند امتیازگیری مدعیان قهرمانی نشان می داد که این تیم ها به طور میانگین تقریبا از هر بازی دو امتیاز گرفته اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ برتر در شرایطی بی سر و صدا به نیم فصل رسید، که یکی از نزدیکترین کورس های قهرمانی را در این مدت شاهد بوده ایم و چندین مدعی برای قهرمانی در این فصل خیز برداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان و پرسپولیس اگرچه هنوز یک بازی معوقه از نیم فصل اول دارند اما این هفته پانزدهمین دیدار خود در لیگ برتر را انجام دادند تا به نوعی به پایان دوره بازی های خود در یک نیم فصل برسند. هر دو تیم با پیروزی در دیدارهای این هفته خود ۳۱ امتیازی شدند و صدر جدول را بین خود تقسیم کردند. کسب ۳۱ امتیاز در ۱۵ بازی نشان می دهد که به طور میانگین این دو تیم در هر بازی ۲.۰۶ امتیاز کسب کرده اند.

استقلال در شرایطی در رده سوم قرار دارد که همه بازی های خود در نیم فصل اول را انجام داده. آبی پوشان در تمام بازی های نیم فصل اول موفق شدند که ۲۹ امتیاز کسب کنند تا آنها هم تقریبا معدلی نزدیک به کسب ۲ امتیاز به دست آورند. آبی ها در بازی های نیم فصل اول به طور میانگین ۱.۹۳ امتیاز گرفتند. البته اگر شکست برابر ماشین سازی در هفته شانزدهم را هم در نظر بگیریم میانگین امتیازگیری استقلال کاهش می یابد و به عدد ۱.۸۱ تا اینجای فصل می رسد.

تیم رده چهارمی شهر خودرو هم تا اینجای فصل پانزده بازی انجام داده و با گرفتن ۲۸ امتیاز میانگین. ۱.۸۶ در زمینه امتیازگیری را برای خود ثبت کرده است. در بین دیگر تیم ها فعلا صنعت نفت شگفتی ساز شده و با ۲۷ امتیاز در رده پنجم جا خوش کرده است. آبادانی ها این ۲۷ امتیاز را در ۱۵ بازی به دست آورده اند تا به طور میانگین ۱.۸ امتیاز از هر بازی بگیرند.

به این ترتیب کورس نزدیک قهرمانی کاملا نزدیک دنبال می شود و این آمار حکایت از آن دارد که مدعیان در نیم فصل دوم هم برای ماندن در کورس و حفظ شانس های قهرمانی خود باید با طور میانگین ۲ امتیاز در هر بازی بگیرند و قطعا تیمی که بتواند میانگین امتیازگیری خود را از عدد ۲ به شکل قابل توجهی افزایش دهد، کار سختی برای کسب جام در پایان فصل نخواهد داشت. شفقنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر استقلال استقلال پرسپولیس سپاهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان تیم پرسپولیس، بعد از پایان بازی با سپاهان در خصوص این دیدار گفت: بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته افتاده بود، همه هواداران یکدل شدند که سه امتیاز بازی را کسب کنند اما متاسفانه شرایط بازی طوری رقم خورد که تیم حریف با تمام احترامی که برایشان قائلم، بازی فشرده ارائه دهد.

وی افزود: این، شرایط را خیلی سخت کرده بود اما این را هم باید بگویم که هواداران برایمان سنگ تمام گذاشتند و قول می‌دهم که تا آخرین بازی تمام تلاشمان را میکنیم و به نظرم هنوز چیزی تمام نشده و 15 امتیاز باقیمانده و اختلاف یک امتیاز چیزی نیست که بخواهیم از الان خودمان را برای اتفاقی که مدتهاست زحمت کشیدیم، کنار بکشیم.

او در خصوص بازی بعدی سرخپوشان گفت: نساجی یک تیم قابل احترام است که همیشه تمام تلاشش را کرده تا دقیقه 90. این جدال ما مرگ و زندگی است و امیدوارم هرچیزی که خیر و صلاح است، اتفاق بیفتد. مطمئن باشید فوتبال زیبایی ارائه خواهیم کرد و امیدوارم در نهایت تیمی که لیاقت برد دارد، به آن برسد.

امیری در مورد تغییر مالکیت پرسپولیس و پاداشی که برای برد امروز وجود داشت، عنوان کرد: من از پاداش برد سپاهان اطلاع نداشتم اما به هر حال یک اتفاق میمون و مبارکی بود برای دو باشگاه. امیدوارم اتفاقات سالیان گذشته دیگر تکرار نشود و در عرصه بین‌المللی رقابت کنیم.

کاپیتان سرخپوشان درباره بازگشت بیرانوند گفت: جا دارد از زحمات امیررضا رفیعی تشکر کنم، واقعا روی گلهای بازی قبلی مقصر نبود و مقصر ما بازیکنان بودیم و نباید اجازه میدادیم موقعیت بسازند. علی بیرانوند هم نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد و یک انرژی و دلگرمی است.

او راجع به کیفیت نازل بازی پرسپولیس سپاهان نیز اظهار داشت: من احساس می‌کنم حساسیت بیش از حد بازی و اینکه سپاهان با آنالیزی که کرده بود و تک تک بازیکنان ما را من تو من کرده بود، بازی را کسل کننده و سخت کرد.

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند