Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان در شماره امروش در مطلبی با عنوان «دلال رابطه با آمریکا و اسرائیل در برنامه تلویزیونی؟» نوشت: شیرین هانتر، از اعضای سازمان موسوم به «شورای ملی ایرانیان آمریکا» (سازمان نایاک) است که با راهبرد تغییر تدریجی و استحالۀ سیاسی و عقیدتی، علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شرکت‌کنندگان در کنفرانس «گفت‌وگوهای هسته‌ای و نقش اسرائیل در آن» بود که مهرماه سال ۹۲ توسط نایاک در واشنگتن برگزار شد.  

در کمال شگفتی، برنامه «شوکران» که از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، میزبان این عضو سازمان برانداز نایاک شده است و با وی به گفت وگو پرداخته است! با توجه به سابقه روشن سازمان نایاک در فعالیت علیه نظام، جای سؤال است که چرا حوزه هنری (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) به‌عنوان سرمایه‌گذار برنامه «شوکران» مجوز خودنمایی یکی از اعضای نایاک را صادر کرده است؟ و چرا رسانه ملی آن را در نوبت پخش قرار داده است؟

شاید استدلال دست‌اندرکاران حوزه هنری و شبکه چهار سیما از پخش مصاحبه با شیرین هانتر این باشد که آنها قصد چالش با وی را داشته‌اند، اما دعوت از این عنصر وابسته به نهادهای حاکمیتی و امنیتی آمریکا، به‌خودی‌خود و فی‌نفسه نوعی قبح زدایی از حضور چنین افرادی در فضای فرهنگی و رسانه‌ای ایران محسوب می‌شود. برای این‌گونه عوامل خودفروخته مهم نیست که در چالش احتمالی- البته اگر مقصود چالش باشد! - محکوم شوند، بلکه آنچه برای سازمان‌های جاسوسی دشمن از جمله سازمان «سیا» اهمیت دارد، حضور عواملش در شبکه تلویزیون رسمی ایران است و تعجب‌آور است که نکته‌ای به این بدیهی از نظر برنامه‌ریزان مورد اشاره دور مانده باشد!

گفتنی است، به اذعان بسیاری از فعالان سیاسی در آمریکا، بودجه شورای ملی ایرانیان آمریکا موسوم به سازمان نایاک توسط سازمان سیا تأمین می‌شود و این سازمان در سال‌های اخیر با نهادهای براندازی مانند بنیاد ملی آمریکا برای دموکراسی، بنیاد راکفلر و بنیاد وودرو ویلسون همکاری می‌کند.

کد خبر 471653 برچسب‌ها تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد

به گزارش علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت جدی‌تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیئت مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استاندارد‌های یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیئت ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیئت‌های شرکت کننده دیدار‌های جداگانه‌ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی