Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مربی تکواندو در خصوص آخرین وضعیت کوثر اساسه، گفت: این ورزشکار در مسابقات گرند اسلم چین عملکرد خوبی از خود نشان داد و باخت در این مسابقات هیچ ربطی به حضور در المپیک ندارد.

لیلا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص باخت کوثر اساسه در مسابقات گرند اسلم چین، اظهار داشت: نفرات دارای رنکینگ یک مسابقات گرند اسلم در المپیک حاضر خواهند شد و کوثر اساسه حتی در صورت موفقیت در این مسابقات ، باتوجه به رنکینگ که در کل ادوار مسابقات داشت شانسی برای حضور در المپیک نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی تکواندو با اشاره به عملکرد این ورزشکار در مسابقات گرند اسلم چین، گفت: کوثر اساسه توانست در مقابل حریف مطرح خود در این مسابقات در مقابل «زونگشی لو» از کشور میزبان و دارای رنکینگ در مسابقات گرند اسلم و نایب قهرمان آسیا، بسیار خوب ظاهر شود و با نتیجه نزدیک در هر یک از راندهای تکواندو، بازنده میدان شد.

وی با بیان اینکه شانس اصلی کسب سهمیه در مسابقات المپیک مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای است، گفت: اصلی‌‌ترین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک مسابقات با عنوان «کسب سهمیه قار‌ه‌ای» است که در فروردین‌ماه سال آینده در چین برگزار می‌شود و ورزشکاران ایران در صورت موفقیت در این مسابقات راهی المپیک خواهند شد

خزایی ادامه داد: مهمترین مسابقه که بانوی کرمانشاهی تکواندو در پیش دارد مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان است، چرا که در صورت موفقیت در این مسابقات، شانس اضافه شدن ورزشکار کرمانشاهی به نفرات منتخب تیم ملی بسیار بیشتر از پیش خواهد شد.

مربی کوثر اساسه با بیان این مطلب که انتخاب نهایی بر عهده کادر فنی تیم ملی است، یادآور شد: در نهایت از میان چهار وزن المپیکی، کشور ما دارای دو شانس برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات کسب سهمیه در چین خواهیم بود و این نظر کادر فنی تیم ملی است که از بین چهار وزن حاضر کدام یک از دو نفر را جهت حضور در مسابقات انتخاب کرده و اعزام کنند.

وی اضافه کرد: مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی پس از عملکرد ورزشکاران در لبنان و همچنین اردوهای پیش‌رو قبل از مسابقات فروردین‌ماه دو نفر نهایی را انتخاب خواهد کرد و امیدواریم کوثر اساسه بتواند با نمایش استعدادهای خود نظر کادر فنی را جلب کرده و راهی تیم ملی در المپیک شود.

خزایی در پایان با بیان اینکه هیچ چیز برای دختر کرمانشاهی تمام نشده است، خاطرنشان کرد: اساسه پس از مسابقات گرند اسلم در «ووشی» چین راهی اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات لبنان خواهد شد و امیدواریم این ورزشکار مستعد استان با نمایش قابل قبول در این مسابقات اولین بانوی تکواندو کار استان در المپیک باشد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: چین تکواندو کرمانشاه المپیک کوثر اساسه باخت سهمیه قاره ای لبنان سال آینده کادر فنی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد