Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ترکیش ایرلاینز، یکی از بزرگترین مشتریان بوئینگ گفت این شرکت انتظار دارد بوئینگ خساراتی را که زمین گیر شدن مکس۷۳۷ به بار آورده، جبران کند. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، ترکیش ایرلاینز، یکی از بزرگترین مشتریان بوئینگ آماده می شود تا پرونده ای علیه شرکت بزرگ آمریکایی بوئینگ باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت مجبور شد با توجه به مشکلات به وجود آمده برای هواپیمای مکس 737، استراتژی عملیاتی خود را دوباره مورد ارزیابی قرار دهد.

این شرکت هواپیمایی ترکیه قصد دارد از این هواپیما سازی به خاطر بی ثباتی و عدم ارائه یک بیانیه مناسب در مورد این شرایط شکایت کند.

 هواپیماهای سری مکس 737 از ماه مارس پس از دو سقوط مرگبار در اندونزی و اتیوپی زمین‌گیر شده اند.

 ترکیش ایرلاینز 24 هواپیمای بوئینگ مکس 737 دارد ولی به خاطر زمینگیر شدنشان نمی تواند از آنها استفاده کند. این شرکت در حال حاضر منتظر تحویل 75 هواپیمای مکس است.

این شرکت اعلام کرد زمین گیر شدن این هواپیما و عدم توانایی آن برای استفاده از 24 هواپیمایی که در حال حاضر در ناوگان دارد، بر قیمت بلیط هواپیما و تعداد پروازهای داخلی تاثیر گذاشته است.

 تعداد صندلی هایی که این خط هوایی در سال جاری میلادی ارائه داده 6.7 درصد کمتر از سال گذشته بوده است. افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی قیمت بلیط را هم به طرز قابل توجهی نسبت به 2018 بالا برده است.

 مدیرعامل ترکیش ایرلاینز در ماه می گفت این شرکت انتظار دارد بوئینگ خساراتی را که زمین گیر شدن مکس737 به بار آورده، جبران کند.

 بوئینگ اعلام کرده تولید مکس 737 را از ماه ژانویه متوقف میکند. این بزرگترین توقف در خط مونتاژ این هواپیما سازی آمریکایی در 20 سال گذشته است. این تصمیم پس از آن گرفته شد که اداره فدرال هوانوردی آمریکا بازگشت مکس 737 را به آسمان قبل از 2020 تایید نکرد.

افت 0.5 درصدی تولید ناخالص داخلی آمریکا با توقف تولید بوئینگ مکس 737تولید بوئینگ مکس 737 متوقف می‌شود

انتتهای پیام/71

R7586/P/S78,7,81,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد :سیلاب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد به بخش کشاورزی خسارت زد اما تاکنون یک ریال اعتبار خسارت سیلاب پرداخت نشد.

وی افزود: بخش عمده خسارت‌ها و آسیب‌ها در این شهرستان مربوط به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی و سرآب بندی‌های بخش کشاورزی و همچنین ابنیه فنی و راه‌های روستائی و عشایری است. که در این بارندگی بخش زیادی از محورهای ارتباطی روستایی و عشایری نیز مسدود شده بود. کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار از این میزان زراعی است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228422 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ