Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: با لحاظ رضایت ارباب رجوع باید تمامی کارشناسان مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی را بدون جانبداری و با جدیت پیگیری و رصد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر میراحد حسینی در جریان سفر به شهرستان شبستر و در بازدید از یک واحد تولیدی فعال در این شهرستان، بر ضرورت همدلی، رفاقت و همکاری در رعایت حقوق کارگر و کارفرما و خدمت سریع و شفاف به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: با لحاظ رضایت ارباب رجوع باید تمامی کارشناسان مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی را بدون جانبداری و با جدیت پیگیری و رصد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید بر مردمی بودن و دانش‌زایی در بحث رونق تولید، خاطرنشان کرد: توجه به درون‌زا بودن اقتصاد، اعتماد و اطمینان به توان‌ داخلی که روح اقتصاد مقاومتی است، بسیار مهم است و در این رابطه باید قدم‌های موثری برداشته شود.

وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات و کمبودهای واحدها افزود: معتقدیم واحدهای تولیدی باید حمایت شوند تا بتوانند اشتغال موجود را حفظ کرده و حتی فرصت های شغلی جدیدی ایجاد کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان شبستر در حوزه صنعت اظهار داشت: واحدهای تولیدی مختلفی در این شهرستان وجود دارد که نقش مهمی در تولید داخلی دارند، بنابراین باید همه دستگاه های مسئولان برای هموار کردن راه تولید تلاش مضاعفی به خرج دهند.

وی با تاکید بر این که  تلاش و اراده همه مسئولان بر حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان منطقه استوار است، افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوان از تمام ظرفیت های  موجود به درستی استفاده کرد.

دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون حمایت ویژه از بخش صنعت و تولید در دستور کار قرار دارد گفت: بهره وری و توسعه سرمایه گذاری و اشتغال جهت صیانت از نیروی کار بسیار مهم است و موجب پیشگیری از بروز مشکلات فراروی صنعت و تولید که از اهداف راهبردی است خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اقتصاد مقاومتی رفاه اجتماعی کارگر شبستر کارفرما اشتغال تولید خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: ضروری است که شورائیان از اختلافات و دخالت دادن تفکرات سیاسی در کار شوراها پرهیز کنند.

حسین باهوش، ۱۱ اردیبهشت با حضور در جمع شوراهای اسلامی شهرستان گفت: امروزه عرصه، عرصه خدمتگزاری است، شوراهای اسلامی تنها نهادی هستند که بدون هیچ چشم داشتی و دریافت هزینه‌ای برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ شأنی بالاتر از خدمت کردن به مردم برای ما نیست، بیان کرد: از تمامی اعضای شوراهای اسلامی تقاضا داریم برای توسعه و آبادی شهرستان رشتخوار کمک کنند.

فرماندار رشتخوار تأکید کرد: شوراها نباید در محیط‌های شهر و روستا به صورتی عمل کنند که موجب ایجاد مشکلات شوند بلکه آنان باید مشکلات مردم را رفع و پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه شورائیان از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های ما از اعضای شورای اسلامی و دهیاران اجرا و پیگیری طرح نهضت ملی مسکن است که تاکنون این طرح بیش از ۲۹۱۱ نفر در شهرستان‌ متقاضی داشته است.

باهوش با اشاره به اینکه برای پیشرفت و توسعه شهرستان تاکنون زحمات بسیاری کشیده شده است، یادآور شد: در روستاهای براکوه، کت و سعادت‌آباد زمین‌های نهضت ملی مسکن تعیین و واگذار شده و در روستاهای فتح‌آباد، نوق، درریز، چاهشورک جنگل و تعدادی از روستاهای دیگر این طرح در دست اقدام است.

فرماندار رشتخوار همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه باند دوم محور رشتخوار اشاره و اذعان کرد: قطعه ۷ پروژه باند دوم از مسیرهای مختلفی پیگیری شده است و در جلسه‌ای که با معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولان‌ استانی و شهرستانی در تهران برگزار شد قول پیگیری چندماهه اخذ شد و همچنان تا تحقق موضوع پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه همچنین قطعه ۹ این پروژه هم با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی از چند ماه آینده اتفاقات خوبی در شهرستان رشتخوار رقم خواهد خورد و با راه‌اندازی شرکت‌های فولادی شاهد این موضوع خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رشتخوار، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی علاوه بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی داشته باشند، زیرا اگر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کاهش پیدا کند به مراتب نارضایتی‌های مردمی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان به حل و فصل کردن مشکلات توسط شوراها در سطح روستا، داشتن رویکرد فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری بازی‌های بومی محلی در روستاهای دارای ظرفیت و ... تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا