Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد لرستان در حالی صبح امروز برگزار شد که تنها دو مدیرکل استان حاضر به حضور در جلسه شده بودند و این موضوع مهم در اولویت اول سایر مدیران قرار نگرفته و در این جلسه غایب بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد به میزبانی اداره‌کل بهزیستی لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که بر اساس دعوتنامه می‌بایست مدیران کل و مسوولان اول ادارات استان حضور می‌یافتند تنها چند مدیرکل از جمله مدیرکل کمیته امداد لرستان و مدیرکل بهزیستی که میزبان جلسه بود حضور داشتند و از طرف مابقی ادارات معاون مدیر و یا کارشناس مربوط حضور یافته بود.

در حالی که امروز آسیب‌های اجتماعی از مهمترین مسائل کشور محسوب می‌شود این کم توجهی مدیران به خوبی نشان از آن دارد که مدیران استانی هنوز به درک درستی از این مساله دست نیافته‌اند.

از نکات قابل تامل در این جلسه دفاع تمام قد معاونین برخی از مدیران کل از جمله معاون اداره کار و معاون اداره ارشاد لرستان در عدم حضور مدیران کل و حضور معاونین در جلسه بود چنانکه این افراد معتقد بودند از آنجایی که مدیران کل دغدغه زیادی دارند و جلسات زیادی باید بروند بهتر آن است که یک معاون از ادارات برای حضور در جلسات پیشگیری معرفی شود.

حال سوال اینجاست وقتی جامعه به شدت درگیر آسیب‌های اجتماعی بوده و مقام معظم رهبری و سایر مقامات ارشد کشوری بر توجه به این حوزه  تاکید دارند، چه برنامه‌ مهمتری برای مدیران کل استان وجود دارد که به خود زحمت حضور در جلسات حوزه پیشگیری را نمی‌دهند و در اکثر موارد معاون و کارشناسی را راهی جلسه می‌کنند که اختیار لازم جهت بسیاری از تصمیمات را ندارد.

به نظر می‌رسد ورود استاندار لرستان به این قضیه ضروری است چراکه با رویه موجود و بی‌توجهی مدیران کل به مقوله پیشگیری بی‌شک آینده روشنی پیش روی این حوزه نخواهد بود.

در ادامه جلسه در حالی که قرار بر نقش رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد بحث شود اکثر نمایندگان ادارات بحث‌های خارج از دستور کار جلسه داشته و بیشتر به ارائه آمار و عملکرد پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان اعتیاد آسیب های اجتماعی مدیران ارشد موادمخدر پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم