Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید انجمن وزنه‌برداری معلولان با بیان این که تغییر و تحولات تاثیری در عملکرد و افت رکورد وزنه‌برداران نخواهد داشت، گفت: تلاش بر این است که با برقراری نظم در اردوها، روند حرفه‌ای وزنه‌برداران تا پارالمپیک توکیو حفظ شود.

محمدرضا میرشفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از استعفای بابک محمدی از ریاست انجمن وزنه برداری معلولان و پذیرش این مسوولیت اظهار کرد: با توجه به این که بازی‌های پارالمپیک توکیو را پیش‌رو داریم تلاش بر این است که با برقراری نظم در اردوها کاری کنیم که روند حرفه‌ای وزنه‌برداران بدون توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته برای حضور در پارالمپیک توکیو تداوم داشته باشد تا دچار افت رکورد نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به کسب سهمیه در رشته تیراندازی و حضور شما در بازیهای پارالمپیک توکیو آیا مسوولیت جدید خللی در آماده‌سازی شما در رشته تیراندازی ایجاد نخواهد کرد، افزود: من پیش از این نیز در وزنه‌برداری به عنوان رییس و دبیر انجمن فعالیت داشتم و تجربه زیادی در این زمینه دارم. بنابراین با این رشته بیگانه نیستم و تصور نمی‌کنم فعالیت در هر دو رشته مشکلی برای من ایجاد کند. البته اولویت اصلی من تیراندازی است و برای دستیابی به مدال پارالمپیک در تپانچه بادی ۱۰ متر و ۵۰ متر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

عضو تیم ملی تیراندازی معلولان پیرامون این پرسش که آیا در حال حاضر با مشکل تجهیزات در رشته تیراندازی مواجه هستید یا خیر؟ تصریح کرد: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک فعلا هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و فشنگ نداریم و شرایط خوبی در اردوهای تیراندازی حاکم است.

وی همچنین با اشاره به حضور دوباره حسین امیری به عنوان سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان اظهار کرد: با بازگشت دوباره امیری به عنوان سرمربی تیم ملی، شرایط تیراندازان پارالمپیکی در حال حاضر راضی‌کننده است. امیدوارم با حمایت وی بتوانم در هر دو رشته عملکرد موفقی داشته باشم.

سرپرست انجمن وزنه‌برداری معلولان در پایان پیرامون این پرسش که آیا برنامه خاصی برای وزنه‌برداری دارید یا خیر؟ گفت: در حال حاضر به دنبال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مردان زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک و مسابقات وزنه‌برداری زنان در اواخر دی‌ماه هستیم. البته در مسابقات قهرمانی کشور مردان برای پیشگیری از آسیب‌دیدگی، وزنه‌برداران پارالمپیکی شرکت نخواهند کرد و تلاش بر این تا زمان اعزام تیم به بازی‌های پارالمپیک توکیو خللی در روند حرفه‌ای‌گری وزنه‌برداران ایجاد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری