Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:26:24 GMT

دیروز بدترین بازی تیم ما بود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۲۵۴۹

دیروز بدترین بازی تیم ما بود

سکوچیچ سر مربی تیم نفت آبادان پس از دیدار فوتبال صنعت نفت و فولاد در گفت وگو با خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  گفت:از عملکرد تیمم رضایت نداشتم، چون خیلی بد بازی کردیم و میتوانم بگویم بدترین نمایش صنعت نفت در زمان حضور من بود. واقعا مستحق چنین بازی نبودیم.

او درباره داوری این مسابقه بیان کرد: در بحث داوری اصلا پنالتی نبود، درسته ما بد بازی کردیم تمسکی برای اینکار ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر مربی تیم نفت آبادان با بیان اینکه خوش شانسم بودیم، اما به این معنا نیست که داور به راحتی پنالتی به تیم حریف بدهد افزود:واقعا ناامید شدم، بازی بدی بود.

اسکوچیچ در ادامه افزود:دربازی گذشته در دقایق آخر توانستیم امتیاز بگیریم و در این دیدار برعکس دقایق آخر دو امتیاز از دست دادیم.

او در پایان گفت: هنوز سه امتیاز بیشتر از فولاد داریم با یک بازی کمتر از تیم فولاد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم فوتبال صنعت نفت فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد