Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@02:19:17 GMT

58 مددجوی فردیس راهی خانه‌بخت شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۳۳۹۶

58 مددجوی فردیس راهی خانه‌بخت شدند

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس از اعطای 58 مورد کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان تحت پوشش این اداره در 8 ماه گذشته خبر داد.

حسین باریکانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز از اعطای 58 مورد کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان تحت پوشش این اداره در هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: این موارد به منظور کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجویان، ازدواج مجدد بانوان و هدیه ازدواج به فرزندان ذکور این خانواده‌ها به منظور تسهیل در امر ازدواج پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سه هزار و 705 خانوار، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس قرار دارند؛ افزود: تعداد نفرات تحت پوشش این نهاد مردمی 6 هزار و 635 نفر است که میانگین اعتبار صرف شده برای پرداخت ماهیانه به این مجموعه بیش از 800 میلیون تومان است .
رئیس کمیته امداد فردیس گفت: علاوه بر آن 486 خانوار به صورت موردی و تک خدمتی از این نهاد دریافتی دارند که در 8 ماه اول امسال 556 میلیون 700 هزار تومان اعتبار برای کمک‌های موردی و رفع مشکلات روزمره مددجویان صرف شده است.
وی کمک به پرداخت اجاره و ودیعه مسکن را از جمله خدمات حمایتی کمیته امداد فردیس دانست و افزود: این امر با هزینه ای بیش از 76 میلیون تومان برای خانواده های مستأجر برای افزایش اجاره یا ودیعه مسکن به مددجویان پرداخت شده است. همچنین 70 مورد کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی با صرف بیش از 56 میلیون تومان جهت تهیه لوازمی از جمله لوازم سرمایشی، گرمایشی، آبگرمکن و غیره انجام شده است.
باریکانی کمک به 660 نفر از بیمه‌شدگان شهری و خدمات ویژه به سالمندان از طریق کمک به شاخص های بهداشتی و پرداخت «فرانشیز» به بیمه شدگان شهری را از جمله اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) فردیس برشمرد و بیان کرد: کمک به رفع سوء تغذیه 200 کودک زیر 6 سال با تأیید مراکز بهداشتی و تشکیل پرونده حمایتی، به صورت اقلام خوراکی و یا بن کالا با صرف اعتبار بیش از 100 میلیون تومان انجام شده است.
این مسئول، تعداد دریافت‌کنندگان خدمات راهنمایی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی(ره) فردیس را 469 نفر اعلام کرد و افزود: این امر با مشاوره رایگان در مرکز کمیته امداد و یا مراکز تخصصی مورد تأیید این نهاد صورت گرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس با اشاره به رویکرد این سازمان در راستای توانمندسازی مددجویان گفت: بیش از 451 میلیون تومان برای حق بیمه زنان بی سرپرست زیر 50 سال در قالب طرح های خودکفائی، صرف پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی شده که در این طرح با رسیدن این افراد به سن 60 سالگی، مستمری بازنشستگی آنها برقرار و از تحت حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن کمیته امداد مددجو ازدواج کمک هزینه خدمات حمایتی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • فعال‌سازی ۳ هزار خانه هلال در ۴۰۰ شهر و شهرستان
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند