Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران با تبریک یلدا به ایرانیان، گفت: چشم‌انداز پست اول ایجاد برترین برند خدمات پستی در کشور است.

به گزارش ایسنا بنا به اعلام پست اول، بیش از دو ماه از آغاز به کار رسمی اولین اپراتور خصوصی پست ایران (پست اول) می‌گذرد، به همین مناسبت محمدحسن کرباسیان، مدیرعامل این شرکت در آستانه شب یلدا از آخرین وضعیت پیشرفت کار در زمینهٔ ارائه خدمات پستی سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرباسیان اظهارکرد: چشم‌انداز پست اول ایجاد برترین برند خدمات پستی در کشور است که بیشترین سهم بازار خدمات پست کشور را از طریق ارائه محصولات و خدمات نوآورانه پستی و لجستیکی به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه آرزوهای شب یلدا و اولین اپراتور خصوصی پست ایران هر دو بلند و دست‌یافتنی هستند، افزود: در این شب یلدا که زمان طولانی‌تری برای فکر کردن داریم به داشتن قوی‌ترین بخش خصوصی پستی با توانمندی‌های ویژه و شبکه گسترده بیندیشیم.

وی افزود: خوشبختانه درزمینهٔ جذب شرکت‌های فعال پستی موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال میلیون‌ها ترافیک پستی در پست اول ثبت و ضبط شود.

کرباسیان خاطرنشان کرد: با توجه به بیزینس مدل خاص این اپراتور که فعالان پستی می‌توانند با برند خودشان به ما بپیوندند به نظر می‌رسد به‌سرعت قادر خواهیم بود با تکمیل شبکه پستی داخل و خارج از کشور خدمات جدید پستی را با استفاده از زیرساخت‌های قوی و به‌روز مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات موجود توسعه دهیم.

مدیرعامل پست اول ضمن تبریک شب یلدا از کلیه فعالان پستی دعوت کرد به شبکه پست اول بپیوندند تا با کمک و هم‌افزایی بیشتر بتوانیم با استانداردسازی، بهبود، ارتقا کیفیت و کمیت خدمات پستی، آینده‌ی روشنی را برای مردم عزیز کشورمان رقم بزنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پست اول شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه‌ دامپزشکی جرقویه با اشاره به تداوم اردو‌های جهادی دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ هزار دام سبک عشایر ایل عرب جرقویه و دام و طیور روستائیان رایگان بر علیه بیماری‌های تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله و تب مالت واکسینه شده اند.
قربانعلی عرب جعفری افزود: در این اردوی دو روزه ۲ گروه ۴ نفره از شبکه دامپزشکی جرقویه خدمات رایگان ارائه کردند، علاوه بر دام و طیور، سگ‌های گله نیز بر علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عرب جعفری افزود: با توجه به آغاز کوچ عشایر ایل عرب جرقویه به مناطق ییلاقی استان اصفهان و استان‌های همجوار، تمام دام‌های عشایر به صورت کامل در این طرح تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.
اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد خدمت رایگان در قالب اردو‌های جهادی به عشایر و روستائیان استان ارائه داده است.

دیگر خبرها

  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد