Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:51:35 GMT

شبکه ارتباطی آزادراه تهران - شمال تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۳۸۴۸

شبکه ارتباطی آزادراه تهران - شمال تکمیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، در جلسه شورای فنی با حضور معاونان و مدیران وزارت ارتباطات با اشاره به افتتاح فاز نخست آزاد راه تهران- شمال بر آمادگی کامل دستگاه‌های تابعه برای تکمیل شبکه ارتباطی این منطقه تأکید کرد.

وی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورها را موظف کرد که برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا همزمان با افتتاح فاز نخست آزادراه تهران - شمال، شبکه ارتباطی این مسیر نیز برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این آزادراه با استقبال گسترده مردم روبرو شود و به‌ نوعی آزادراه تهران- شمال به یکی از مسیرهای پرتردد کشور تبدیل شود تأکید کرد که پذیرفتنی نیست این آزادراه افتتاح شود اما شبکه ارتباطی آن برای راحتی مردم برقرار نباشد.

بر اساس اعلام مجری پروژه آزاد راه تهران- شمال قطعه اول این آزادراه به طول ۳۲ کیلومتر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

آزادراه تهران- شمال متشکل از چهار منطقه از دره کن در تهران شروع ‌شده و تا دو راهی چالوس- نوشهر در استان مازندران ادامه دارد.

برچسب‌ها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی

به گزارش همشهری آنلاین، زارع‌پور در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی بومی نوشت: «خلیج‌فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سال گذشته با همت متخصصین کشور و با دانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج‌فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.»

وزیر ارتباطات در پایان پیام خود از هشتگ خلیج فارس هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست کد خبر 848142 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات خلیج فارس تکنولوژی (فناوری) اینترنت

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران