Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانادا

برای افرادی که با بلیط هواپیما کانادا به این کشور سفر می‎کنند آگاهی ازاین موضوع که حکومت کانادا دموکراتیک فدرال است جالب توجه باشد این در حالی است که این حکومت به شکل حکومتی استانی و کشوری اداره می‎شود. این موضوع بدین معناست که قدرت در میان دولت‎های استانی و دولت مرکزی یا همان کشوری تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر ثروت این کشور یکی ازثرومندترین کشورهای جهان می‎باشد که اقتصاد آن ازتنوع و گوناگونی‎های زیادی برای جذب سرمایه بهره می‎برد که یکی از آنها صنعت گردشگری است که از طریق ارائه خدمات به افرادی که با بلیط هواپیما کانادا به این کشور سفر می‎کنند و از این خدمات بهره‎مند می‎شوند حاصل می‎شود.

 از نظر میزان تولیدات این کشور جزو 10 کشور اول دنیا می‎باشد که بیشترین تولیدات این کشور توسط تولیدی‎های موجود در دو استان کبک و انتاریو صورت می‎پذیرد.

محصولاتی که این کشور به تولید آنها می‎پردازد تنوع زیادی دارن و  برخی از آنها که به کشورهای دیگر نیز صادر می‎شند عبارتند از مواد غذایی، چوب، کاغذ، تولیدات فلزی، صنایع شیمیایی و نفت می‎باشد که به رشد اقتصادی این کشور کمک شایانی کرده است. برای دیدن این کشور و سفر به آن می‎توانید با بلیط هواپیما کانادا به این کشور بروید و از نزدیک با آن آشنا شوید.

سیستم آموزشی کانادا

سیستم آموزشی در کانادا توسط دولت‎های ایالتی مورد بررسی قرار می‎گیرد و وظیفه نظارت براین سیستم نیز برعهده همین ارگان می‎باشد. با خرید بلیط هواپیما کانادا می‎توانید به این کشور سفر کنید و با روند آموزشیدر این کشور بیشتر آشنا شوید. هرچند بدلیلاینکه دولت‎های ایالتی عهده دار نظارت بر این امور هستند در نتیجه سیستم‎های آموزشی در هر ایالت مقداری متفاوت است.

 در این کشور سیستم آموزشی به آموزش ابتدایی، متوسطه و آموزشعالی تقسیم می‎شود. در این کشور قانونی وجود دارد که سئاد آموزی تا سن 16 سالگی اجباری می‎باشد البته این قانون در ایالات انتاریو و نیوبرانزوک تا سن 18 سالگی اجرا می‎شود و مردم و افرادی که با بلیطهاوپیما کانادا برای مهاجرت به این کشور سفر کرده‎اند ملزم به اجرای آن می‎باشند.

بلیط هواپیما آمریکا

از جاذبه‌های طبیعی توریستی در آمریکا می‌توان به آبشار نیاگارا که قسمتی از آن در مرز بین آمریکا و کانادا قرار دارد اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با خرید بلیط هواپیما آمریکا از دیدن این جاذبه طبیعی شگفت زده شوید.

آمریکا با کشور کانادا از شمال و با کشور مکزیک در جنوب دارای مرز خاکی می‌باشد. همچنین با روسیه در شمال غرب قاره آمریکا و سواحل الاسکا، مرز مشترک آبی دارد. شاید این موضوع برای بسیاری از خریداران بلیط هواپیما آمریکا جالب باشد که نام این کشور اقتباسی از نام آمریگو وسپوچی، جهانگرد و کاشف ایتالیایی است که در سال ۱۵۰۷ میلادی توسط یک نقشه‌ساز آلمانی به ثبت رسیده است.

تاریخ آمریکا

در حدود ۱۵.۰۰۰ سال پیش، سرخ‌پوستان دیرین، مهاجرت خود را از سیبری به سرزمین‌های اصلی آمریکای شمالی آغاز کردند. از قرن شانزدهم میلادی استعمار قاره آمریکا به وسیله اروپایی‌ها شروع شد و در ساحل شرقی، ایالات متحده آمریکا با ۱۳ مستعره بریتانیایی بنیان‌گذاری شد. بسیاری از علاقه‌مندان به تاریخ برای آشنایی بیشتر با گذشته‌ی این کشور، پس از خرید بلیط هواپیما آمریکا از نزدیک به بررسی تاریخ آن می‌پردازند.

در سال ۱۷۷۵ میلادی به دلیل اختلافات فراوان بین پادشاهی بریتانیای کبیر و مستعمرات سیزده‌گانه پیرو جنگ فرانسویان و سرخ‌پوستان، انقلابی در آمریکا آغاز گشت، که در نهایت منجر به استقلال ایالت متحده آمریکا شد. در سال ۱۷۸۳، جنگ به پایان رسید و بدین‌ترتیب آمریکا توانست به عنوان نخستین کشور، استقلال خود را از امپراطوری‌های استعماری پس بگیرد و بدین ترتیب گردشگران زیادی را با خرید بلیط هواپیما آمریکا به سمت خود بکشاند.

از امکانات اختصاصی هواپیماها چه می دانید؟

5) از یک سالن باشکوه و سری استفاده کنید.

اعضای سالن اختصاصی کانتاس شخصاً توسط رئیس هواپیمایی انتخاب می‌شوند و فقط شامل کسانی که زیاد خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلیی کرده‌اند نمی‌شوند بلکه ممکن است افراد بانفوذ و مهمی هم در آن عضو باشند. زمانی که وارد این سالن می‌شوید از بین درهایی با شیشه‌های مات عبور کرده و به یک کافه سلف سرویس که همیشه باز است می‌رسید و پس از آن می‌توانید از غذاهایی میل کنید که هر زمانی بخواهید برایتان سرو می‌شود.

6) در طول پرواز حمام کنید!

شاید به نظرتان حمام کردن چیز ویژه‌ای به نظر نرسد اما باید بدانید حمام کردن در ارتفاع 12000 متری یک ویژگی عالی است. این مزیت فقط برای مسافرانی است که برای خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی چند میلیون تومان بیشتر هزینه کنند یا هواپیمایی قصد داشته باشد برای اینکه مسافری را راضی کند به او هدیه‌ای دهد.

جالب است بدانید در قسمت فرست کلاس یکی از هواپیماهای ایرلاین امارات حمام، سونا و جکوزی که از جنس مرمر و چوب گردو هستند و دارای کف گرم شونده می‌باشند وجود دارد و به حدی در آن‌ها لوازم بهداشتی قرار دارد که احساس می‌کنید وارد یک مغازه  فروش لوازم بهداشتی بسیار باکیفیت شده‌اید.

نکته‌ی مهم این است که به خاطر محدود بودن آب فقط 5 دقیقه شیر آب کار می‌کند و بیشتر از آن نمی‌توانید زیر دوش بمانید.

7) یک تخت خواب در هواپیما داشته باشید!

مسافرینی که خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی از ایرلاین سنگاپور داشته‌اند می‌توانند در قسمت فرست کلاس هواپیما صندلی خود را به یک تخت خواب تبدیل کنند و به راحتی روی آن دراز بکشند. این هواپیمایی به مسافرینی که وفادار هستند و همیشه از آن‌ها بلیط هواپیما خارجی می‌خرند با دریافت مبلغی کمی بیشتر از معمول اجازه تجربه‌ی داشتن تخت خواب در هواپیما را می‌دهند. البته ایرلاین های دیگری هم هستند که این امکان را در اختیار مسافرانشان می‌گذارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کانادا گردشگری هواپیما آمریکا سفر خرید بلیط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران

گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران