Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به امتناع شش باشگاه لیگ برتری از اجرای حکم قطعی کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت، در نقل‌وانتقالات معلق شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی از تعلیق نقل‌وانتقالات باشگاه‌های پارس جنوبی جم، تراکتور تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال و پرسپولیس خبر داد.

 

کمیته انضباطی با ارسال نامه‌هایی جداگانه به باشگاه‌ها اعلام کرد:

درباره گزارش ابزاری علیه باشگاه‌های پارس جنوبی جم، تراکتور تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال و پرسپولیس مبنی بر امتناع و استنکاف از اجرای حکم قطعی (کمیته انضباطی/ کمیته تعیین وضعیت) موضوع ماده 89 مقررات انضباطی مصوب 1397 با توجه به محتویات پرونده و به منظور اجرای عدالت، تخلف انتسابی در خور صدور قرار دستور موقت تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس به استناد ماده 100 از مقررات انضباطی باشگاه موصوف تا اطلاع ثانوی و حداکثر تا 30 روز از تاریخ صدور این قرار از ثبت قراردادهای خود با بازیکنان جدید در سازمان لیگ مربوطه بدون موافقت کتبی این کمیته محروم می‌شود.

دستور موقت صادره بلافاصله قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین تعلیق نقل و انتقالات استقلال پرسپولیس تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند

بعد از دیدار پُرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دو باشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسئولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسئولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

کد خبر 750052

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد