Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، با حضور و مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی (احزاب و تشکل‌های انقلابی) پیش‌بینی‌شده در دستورالعمل مصوب ستاد مرکزی، شکل‌گرفته است.

وی تصریح کرد: در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ۳۱ نفر از نیروهای ولایی و انقلابی حضور دارند، نمایندگان و مسئولان استانی احزاب، دانشگاهیان جوانان، بانوان، ازجمله اعضای این شورا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی اضافه کرد: اعضای شورا در یک فضای صمیمی و همدلانه به رصد امور و تعقیب فضای سیاسی استان مبتنی بر احوال انتخابات می‌پردازند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: شورای استان با سامان‌دهی کمیته‌ها و کانون‌های متعدد با تلاش دبیر و رئیس شورا و همت بلند همه اعضا و جدیت وصف‌ناپذیر ایشان، به انجام وظایف خود مشغول است.

وی تصریح کرد: ما برای هر شهرستان یک هیئت مؤسس را از بین افراد انقلابی و ولایی شهرستان موردنظر، با رأی اعضای محترم شورا مشخص کرده‌ایم.

هاشمی تأکید کرد: این مجموعه هیئت مؤسس مجمع عمومی شهرستان را که دست‌کم ۱۵۰ نفر عضو خواهد داشت و تعداد اعضای مجامع شهرستانی به جمعیت شهرستان وابسته است، تشکیل می‌دهد و آن مجمع، اعضای شورای شهرستان را از بین داوطلبان حاضر در مجمع با رأی مستقیم، انتخاب می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این شورا نیز مانند شورای استانی در ساختار تشکیلاتی، برای خود به انتخاب رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌ها و کانون‌ها می‌پردازد وظایف خود را ساماندهی می‌کند.

هاشمی تصریح کرد: مجامع شهرستانی و حوزه انتخابیه به شناسایی کاندیداها می‌پردازند و خود آن‌ها در مجمع عمومی تعدادی از نامزدهای ولایی و انقلابی، مقبول، توانمند، متعهد، رأی آور را با رأی حاضران انتخاب می‌کنند و به شورا برای طی مراحل بعدی معرفی می‌کنند.

وی اضافه کرد: از بین این برگزیدگان با توجه به شاخص‌های معین و مدون و نظرسنجی همه‌جانبه، نامزد نهایی به جامعه معرفی خواهد شد، در حقیقت کار اصلی انتخاب نامزد، بر عهدهٔ مجامع شهرستانی است.

هاشمی تصریح کرد: نهایت کوشش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بر این است که اتحاد و اتفاق‌نظر همگانی بین نیروهای انقلابی شکل بگیرد.

وی بیان کرد: البته اتفاق‌نظر اکنون هم وجود دارد علاوه بر این با توجه به علاقه نامزدهای ولایی و هوادارانشان به اتحاد و هم‌نظری و اعتقادشان به اینکه وحدت دستور الهی برای رسیدن به نتیجهٔ مطلوب است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: سازوکار وحدت انگیز شورای ائتلاف، رسیدن به وحدت و اتفاق‌نظر، برای جبههٔ انقلاب امری روشن است.

کد خبر 4801932

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج بارش برف شیراز بارش باران شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • «عاقل منش» عضو شورای شهر رشت شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد